{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.819 visninger | Oprettet:

Kan den gå i gennem syn med denne undervogn? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har fået sendt en TA-Technix undervogn.
Men jeg kom til og bestille til golf 4, 4-motion. Og jeg har monteret de 2 foreste, og dem til bag hjulene passer ikke.

Mit spørgsmål er, skal jeg have hele lortet af igen og få sendt noget nyt med en anden Tüv eller kan jeg lade de foreste sidde og få byttet dem til bag hjulene og få den rigtig TÜV sendt til bare golf 4 med forhjulstræk?

Vil syns manden virkelige tjekke stel nummeret på undervognen og se om de stemmer over ens på TÜV godkendelse?

På forhånd Tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan den gå i gennem syn med denne undervogn?
  • #1   19. jun 2017

    profilbillede
  • #2   19. jun 2017

    profilbillede
  • #3   19. jun 2017

    profilbillede
  • Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #4   19. jun 2017 Hej..
    Jeg har lige fået synet en beetle med en undervogn magen til, og han spurgte ikke om noget som helst. Jeg sagde jeg havde TÜV papirer, men han sagde at det var nyt og fint, og god kvalitet, så det var nok for ham... smiley tror at hvis du har papirerne med, er det sikkert fint.. smiley God fornøjelse smiley


  • #5   19. jun 2017 De par gange jeg har synet biler med ny undervogn har de kontrolleret om numrene passer med hvad der står i papirerne.
    Så det kommer nok an på hvor man syner.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #6   19. jun 2017 Ja det er helt tilfaeldigt om de tjekker numrene,men hvis du kan faa den byttet ville det da vaere taabeligt ikke at goere det.
    Ellers staar du med samme problem om 2,4,6 osv osv aar.
    Plus at forhandleren af undervognen nok ikke vil bytte den hvis du foerst har vaeret ude og koere med den.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #7   19. jun 2017 Ja, du skal afmontere og få en ny undervogn. En synsmand SKAL tjekke numre da disse numre skal skrives i reg attest. Og de forreste er jo ikke godkendt til din bil, så en helt anden undervogn, og kan de se den har været monteret må du nok punge ud for endnu en undervogn

  • #8   19. jun 2017 Det er lidt sjovt. Kan ikke finde det nummer nogen steder på en TÜV, som står på den en støddæmper

Kommentér på:
Kan den gå i gennem syn med denne undervogn?

Annonce