{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode tricks til at få en golf 3 til at ser federe ud??
  • #1   6. aug 2017 kommer jo lidt an på hvad du kan lide , det var næsten nemmere at google og se hvad du selv kan lide smiley

  • #2   6. aug 2017 Har også set på lidt forskellige ting man kan gøre ved den, tænkte bare om der var nogle andre der hade nogle fede ting at man kunne gøre ved den som jeg ik lige har set smiley

  • #3   6. aug 2017 det meste er jo set før ellers må du selv finde på noget unikt smiley men jeg havde nok smidt gevind undervogn på og bredere sutter som en start smiley

  • #4   6. aug 2017 Hvad er gevind undervogn?? smiley

  • #5   6. aug 2017 Prøv og søg lidt på galleriet på det her site, der er faktisk en del der er meget fine. Ellers Google golf 3 stance.

  • #6   6. aug 2017 Har lige kigget på nogle golf 3 stance de ser mega fede ud, tror ihvertfald jeg skal ha gjordt mine bag ruder mørke ved i om det er bedst at bruge rude spray eller et lag film man ligger hen over ?? smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #7   6. aug 2017 Sænke den og et sæt pæne fælge. Af alm "småting" Så er pænt plastik og pæn lak altid lækkert.

    Hvis det ikke er sænkning du tænker, så find et sæt org bbs fælge i 15-16" hold den helt org, det er også pænt.

    ALDRIG mal ruderne! Det er film der skal bruges, og er eneste der er tilladt.. Og lad vær med at gå for mørkt, det får det hurtigt til at se billigt ud


  • #8   6. aug 2017 gå du ind på kangal-styling.dk der kan du købe dig fattig i gejl til sådan en smiley

  • #9   6. aug 2017 Hvad mener du med at det ik skal blive for mørkt med ruderne?? smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #10   6. aug 2017 Man kan tone ruderne i forskellig grad.
    Rudetoneren der skal udføre det for dig, han har en fin oversigt over det, men ellers kan du fornemme det her
    http://cedm.aarhusskilte.dk/images/tekniske-data-Aarhus-Skilte-Solfilm.gif
    Jeg har kørt med 5%, og der skal du være yderst god til at bruge spejle, for det er umuligt at kigge ud igennem det, når det først er lidt mørkt udenfor smiley


  • #11   6. aug 2017 Er det da meget svært at sætte på selv?? smiley

  • #12   6. aug 2017 #11 hvis ikke du har prøvet før så ja

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #13   6. aug 2017 Hvert eneste støvkorn der ikke bliver fjernet vil kunne ses.
    Hvis du ikke kan finde ud af at skære og tilpasse det ordenligt, så vil det ligne noget hjemmelavet lort smiley
    Du har nok set det i gadebilledet, selv om der bliver længere og længere imellem det.
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTxJVibcIENLrEe7N7w-uZuW7Kyh_IB3-udD97DyNHWoWPG7pH4tQ

    MEN en golf er ikke den værste at prøve det på som den første smiley


  • #14   6. aug 2017 Tænker måske at det minder lidt om når man sætter klister mærker på en crosser eller hvad? smiley

  • #15   6. aug 2017 Er det dyrt at få nogle til det? smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #16   6. aug 2017 På ingen måde..
    Klistermærker kan der sagtens gemme sig luft inde bagved, selv om det ikke kan ses, og kommer aldrig til at kunne ses, da der ikke kommer lys igennem. Rudetoning er direkte modsat, ALT kan ses

    Prisen er nok omkring 1500-3000kr alt efter hvem og hvor det udføres


  • #18   6. aug 2017 Okay prøver lige at finde ud af det smiley

  • #20   6. aug 2017 Jeg synes Golf mk III kongen har haft nogle gode bud herinde... Ellers kig min gamle golf smiley Haha det er lige stilen der tænder folk i dag smiley

  • #21   6. aug 2017 Kæft din golf er feeeeeeee, man når du har puttet sport Luftfilter på lyder den så ik lidt mere vild?? smiley

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
  • #23   6. aug 2017 Feeeeeeeeed ;D

  • #24   6. aug 2017 Der findes ingen gode tricks når man snakker om golf 3... smiley
    Meeen man kan vel altid smelte den om til en fin lampe eller en flot smedet port smiley


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #25   6. aug 2017 du er så plat Kasper J


  • #26   6. aug 2017 Lidt men lige en golf 3 er ikke køn og kører ikke bedre end en 92 twingo, og havde til hver en tid valgt en 4'er som er i samme prisklasse

  • #27   6. aug 2017 Problemet med folk som Kasper er, at de kun har set standard 3'ere og dem som Brian-Johnny har klistret til i glasfiber. Det er folk om ikke evner at se potentiale og alt som de ikke er enige i, er bare lort for dem.

    Nikolai:
    Først og fremmest, drop alle ideer om skørtesæt, store kofangere og spoilere. Det er IKKE fedt til en 3'er.
    Som før nævnt, så er en sænkning og et sæt flotte fælge en rigtig god start. Gevindundervogn er en højdejusterbar undervogn (fjeder og støddæmper i et) så du kan finde lige den højde på bilen som passer dig bedst. Men vær obs på at pris og kvalitet hænger sammen.
    Rudetoning kan være pænt, men hvis du ikke har prøvet det før, så betal dig fra det. Toningsfilm som ikke er sat pænt i bliver rigtig grimt.
    Giv den en grundig polering og frisk plastikdelene op. Igen, hvis du ikke ved hvordan, så betal dig fra det.

    I bund og grund, så hold det simpelt. Find en masse inspiration på nettet og find frem til hvilke fælge og hvilken størrelse der passer dig og bilen bedst. Vi kan sagtens sidde her og diktere hvad du skal gøre, men det i bund og grund din bil.


  • #28   6. aug 2017 Rumrakets kofangere er IKKE fedt på en Golf 3.

    Sådan en skal bare sænkes og have et sæt fede retro BBS'er på med lidt stræk.
    Et par GTI lygter eller angel eye lygter vil ikke skade. GTI baglygter da alt andet er noget pjat.
    For slet ikke at glemme en tagspoile.


  • #29   11. aug 2017 "Problemet med folk som Kasper er, at de kun har set standard 3'ere og dem som Brian-Johnny har klistret til i glasfiber"

    Findes der andre typer af Golf 3 ?? smiley Har måske set en flot Golf 3 i mit liv.. resten er som du beskriver.. Golf 2 derimod de kan blive fede..


  • #30   11. aug 2017 Mirza

    Tjaeh, engang sagde man det samme om 2'erne. Jeg vil give dig ret i at der er mange som ligner udkneppede løg og 3'eren er nok den værste Golf, når man ser på kvaliteten. Det er jo ingen hemmelighed at de ruster væk, når man ser den anden vej i 5 min.
    Men der findes faktisk stadig nogle derude som er rustfri og som er smagfuldt stylet. Og hvis man ser dem og gider se på dem med et fordomsfrit syn, så vil man opdage at det rent faktisk er nogle ret fede biler. Og dét at den slags 3'ere ikke står på hvert gadehjørne, gør dem også til fede biler.


  • #31   11. aug 2017 Nej det er bare min personlige holdning, har altid synes en golf 2 var fed, det er nok den fedeste almindelige bil VW nogensinde har lavet.. en golf 3 har derimod være pinlig at se på med sine feminine former og svage "GTi" motor.. det var virkelig en dårlig periode for VW, og det er der også en bred holdning om, men jeg anerkender at det ikke er alle der er enige

  • #32   11. aug 2017 hvad har du af penge til dit projekt? men ellers kan du jo komme langt med folie på ruderr og lygter.. fælger kan du sikkert finde billigt på dba.. og ellers er der jo massere af styling tilsalg til sådan en bil

Kommentér på:
Gode tricks til at få en golf 3 til at ser federe ud??

Annonce