{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Ompolstring af dørsider i en Ascona B {{forumTopicSubject}}

Hey jeg er igang med at gi asconaen en stor tur i kabinen..
Bla. men ny himmel, hattehylde, sæder, anlæg og dørsider..

Jeg skiftede dørsider i min gamle Ascona C og det blev et rigtig godt resultat, bortset fra at det blev meget stramt at køre vinduet op og ned pga jeg bare trak kunstlæderet OMkring den liste som vinduet glider ned af. Så der var ikke meget plads til det..

Det vil jeg ikke have i min ascona b.

Så er der nogen der har nogen gode tricks til at få den "liste" af som sidder der?
Den sidder fast med sådan nogen specielle meget hårde jernklips.
Har prøvet at bøje dem ud og trække dem ud, men de er satme nogen seje noget og så er jeg bange for at ødelægge listen hvis jeg gør det sådan.


Nogen Fif?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ompolstring af dørsider i en Ascona B
  • #1   19. dec 2006 har os lige lavet min kabine om...
    hattehyllen er nem nok at beklæde, du skal bare husk at få den helt ind bag ved gummelisten når du sidder den i igen...
    Døre siderne og de bageste sidestykker er os nemme nok at beklæde, og det ser os pisse godt ud...
    det sværeste er nok himlen...
    jeg har limet min i og strøget den fast, men det er svært at få den til at sidde 100% efter som man vil have den..
    det kommer billeder ind af min når jeg får taget nogle...
    men det ser pisse godt ud nå de har fået en anden beklædning.


  • #2   19. dec 2006 Min hattehylde er færdig.. De bagerste sidde stykker har jeg ikke kigget på endnu..

    Det er kun det med den liste på døren jeg ik rigtig kan vælge om jeg skal få taget listen af og polstret IND under listen som det er originalt eller om jeg bare skal polstre det uden om og omkring igen..

    Hvad har du gjort?


  • #3   20. dec 2006 Ingen andre som kender noget til deT?

Kommentér på:
Ompolstring af dørsider i en Ascona B

Annonce