{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

jørgen L
jørgen L
Tilmeldt:
17. okt 2017
Følger: 12 Emner: 6 Svar: 6

Golf 4 køre med to spacer {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en golf 4 med nogle ordentlige alufælge. Der er spacer på for at lave krydsmålet om de er 15mm. Men foran sidder der også en 5mm spacer på bagsiden af spaceren for fælgen ikke går på dæmperen. Er det noget makværk/fusk at køre med to spacer overvejer lidt at købe to spacer på 20mm i stedet men er det ligemeget tænker i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 køre med to spacer
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #1   17. mar 2020 Fusk

  • #2   17. mar 2020 Ja det er os ikke lovligt

  • #3   17. mar 2020 Det er ikke godt med en Slaver på en spacer men samtidig er det bedre med den løsning hvis det er god kvalitet end det er at køre med en billig spacer af dårlig kvalitet.

  • #4   17. mar 2020 Max fusk og klamp...

    Nye fælge, end of story


  • #5   17. mar 2020 ville bytte dem ud men en på 20mm i stedet for i et godt mærke,der er tüv godkendt i eu. ikke at det betyder at det er godkendt i Danmark men så ved du da det er ok kvalitet. Det bedste ville være at finde andre fælge der passet bilen uden Spacer på men vil ikke være hellig. Jeg kørte selv med 20mm Spacer på min 307 jeg hade inden yarisen. Det var så godt nok nogen der var lavet til de kenski fælge jeg hade på den. man skruet fast på fælgen inden man sætte fælgen på bilen. Men når du søger efter nye Spacer så find nogen der passer til din fælg center mål og der passer ud over bilen Center på nav skålen. så mål det ud først inden du køber dem. for så der mindst chance for at hjulene ikke ryster og er centeret rigtig på navet. man kan også få dem hvor man bruger plastik center ringe til det, men nummer et er at de er lavet til målet på Center navet på fælgen og center navet på bilen.

  • #7   18. mar 2020 Fusk ....og knaver lejer BIG TIME

Kommentér på:
Golf 4 køre med to spacer

Annonce