{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Jonas A
Jonas A
Tilmeldt:
16. feb 2021
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Mørke baglygter {{forumTopicSubject}}

Har en corolla e11, som jeg godt gad at få malet/tonet baglygterne så de blev dejlige mørke.

Spørgsmålet er hvad ville folk gør? Male dem eller få dem tonet ligesom ruder og hvordan ville folk gøre det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mørke baglygter
  • #1   9. apr 2021 Køber nogle godkendte mørke lygter, så man slipper for en synsindkaldelse hver gang man møder en færdselsbetjent smiley

  • #2   9. apr 2021 Nu er baglygter jo lavet så man kan se at der rent faktisk kører en bil foran . Hvis du toner lygterne er du med til at gøre dig selv delvis usynlig over for bagved kørende billister, og derved udsætte dig selv og andre for unødig fare .

    Ja, jeg kan godt se du er 17 år, og når man er i den alder er man udødelig, og trafiksikkerhed skal tilsidesættes når bare ens aldrende Toyota ( i en 17 årigs ikke helt færdigudviklede hjerne ) ser smart ud .

    At male/mørktone sine baglygter giver naturligvis en bøde, og formentlig en invitation til at besøge synshallen , så er det bare op til dig hvor mange bøder du har lyst til at betale, og gvor mange gange du har lyst til at besøge en synshal ?

    Kik nu på nettet om ikke du kan finde et par godkendte mørktonede lygter , de koster nok "noget" , men på den lange bane er de nok billigere end noget hjemmelavet fusk .





  • #3   9. apr 2021 Jeg møder masser af mørke baglygter hver dag

  • #4   9. apr 2021 Folie på.

  • #5   9. apr 2021 Har kørt med moderat mørke baglygter i 18 år ca. uden at blive stoppet en eneste gang!
    Kunsten er ikke at male dem for mørke, og så give dem klarlak efterfølgende, mine er stadig synlige ved 300 m. ellers havde jeg heller ikke gjort det (måske smiley )
    Du kan møde en vågen og emsig synsmand der ber' dig om at fjerne det..


  • Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #6   10. apr 2021 Von Z hvilke produkter har du brugt? Altså mærke osv

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #7   10. apr 2021 Inden jeg fik fat i rigtige lygter, der kørte jeg med motip toningen, og kun en gang gav det problemer, men de var også idiotisk mørke + Kørslen var det som tiltrak dem mere.
    Da jeg fik det fjernet, og lavet igen, der endte jeg med 3 eller 4 lag, så de stadig var mørke, men ikke ubrugelige, og fik aldrig påtale om dem igen..

    Når du gør det, så husk at det bliver mørkere når det hærder! Så det kan godt være at det ser lyst ud når det er splattet på, men det ændre sig! Så hellere for lidt end for meget når det kommer til toning.
    Men find hellere et sæt lygter, det er bare at møde den forkerte politimand, og så er lygterne betalt hjem..


  • Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #8   10. apr 2021 Hvor kan man købe nogen mørke baglygter til en corolla e11 fra 1999, fordi har kigget og kan ikke finde noget

  • #9   10. apr 2021 Mærkelig trend der er for tiden, forlygter skal have fuld blus på med kraftige LED pære, det samme gælder for nummerpladelyset, der skal være så meget blus på at det kan sammenlignes med et baklys.

    Men baglygterne.... De skal bare være så mørke som muligt smiley


  • #10   10. apr 2021 #6 Det jeg har brugt her sidst er MOTIP, ved ikke om det ene er bedre end det andet?

    Men husk at gi' det klarlak, så holder det betydeligt længere, også ved vaskehal.
    Plus det ligner lidt mere org. lygter...


  • #11   10. apr 2021 EBay, astina, carlab og sådan har som regel sådan noget, google evt e11 taillight

  • #12   10. apr 2021 Før og efter.. Med motip
    (bil skrottet) det var dengang


    profilbillede
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #13   12. apr 2021 Jeg tror du får rigtig svært ved at finde nogle lovlige original tonet lygter til den.....E11 var aldrig særlig populær, det var den grimmeste corolla nogensinde....Så der blev ikke produceret ret mange ting til sådan en....Og det der blev produceret var ikke i store mængder....Og den er 24 år gammel, så jeg tror ikke det kan findes til den....Og det er desuden spild af penge, den bliver absolut ikke pænere af det...Den kommer bare til at ligne noget en 10 årig har klattet sammen i need for speed....Helt original er stilen der skal holdes på sådan en....For hver eneste ændring du laver som du synes er fed, der falder værdien af bilen....

  • #14   12. apr 2021 Ellers prøv strømpebukser smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Mørke baglygter

Annonce