{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Frederik B
Frederik B
Tilmeldt:
12. sep 2022
Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 6

Hvilken udstødning til golf 3 1.8 {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en golf 3. 1.8 90hk fra 1995. Som jeg godt kunne tænke mig at få til at prutte/skyde fra udstødning når jeg slipper gassen. Jeg er helt nybegynder til det. Så hvad for noget udstødning skal man købe til den? Håber i kan hjælpe mig

Kh. Frederik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken udstødning til golf 3 1.8
  • #1   12. sep 2022 Det en lidt træls omgang. Men En BEER revlimiter kan et bruges så cutter den tændingen nå du rammmer begrænseren istedet for brændstof tilførslen.

    Et system der bruges til at holde en turbo spolet i en racerbil med turbo...
    Det er en 8V maskine så der er ikke meget sjovt ved den. Det er muligt at finde spjældhuse og knaster så kan den lyde godt, men det er en omstændig vej. Så det klart bedste er at holde den mekaniske sund især da en Pæn original G3 bliver lidt mere værd med hvert år der går. Mange voksne idag havde en G3 som ung og vil gerne genopleve den gang ved at finde en bil magen til.

    Det samme skete med G2. Og samme vil ske med G4 (er så småt begyndt)


  • Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    sep 2022

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 6
    #2   12. sep 2022 Sø-propel

    Vis der er for at cutte tændingen, er det så ikke nemmere bare at lave en kontakt man kan tænde og slukke så der ikke kommer strøm ud i tændspolen?


  • #3   12. sep 2022 Det en Redneck løsning.

Kommentér på:
Hvilken udstødning til golf 3 1.8

Annonce