{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Andreas A
Andreas A
Tilmeldt:
7. okt 2022
Emner: 1 Svar: 3

Meget blød 206 {{forumTopicSubject}}

Dav har en Peugeot 206 s16 som har fået en sport sænkning fra ta-tecnix på og der fulgte også bagstøddæmpere med men den er ekstrem blød bag i for blød til at den kan synes med det kan man måske finde nogle justerbare dæmpere eller nogen der bare er hårdere? Den er blevet sænket via torsion stangen og det hjalp ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget blød 206
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #1   7. okt 2022 Den skal nok have en ny bagbro

  • #2   7. okt 2022 Ændre
    Det noget og trykke bagenden ned og op
    Med og uden dæmper

    Men de bagbroer har det med og blive slidt
    Så hopper med på den nok skal skiftes


  • #3   7. okt 2022 En meget low tech løsning på at se om bagbroen er død, er ved at se om camber vinklen er helt forkert.. Når sådan en bro er død, så vil den hoppe og danse med bagenden, og der er kun en vej.
    Men du kan normalt se det ved at øverste del af hjulet peger meget ind under bilen i forhold til hvad der ser normalt ud.. Det er dog virkelig low tech, og det er ingen garanti, men det er en god indikation.. Evt smid billede op så vi andre kan se vinklen, så tror jeg hurtigt du vil få et svar der siger om du skal ud og købe en ny bagbro eller ej (Chancen er stor, og er en let opgave)


  • Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    okt 2022

    Emner: 1 Svar: 3
    #4   7. okt 2022 Den fik skiftet bagbro for 5000km siden

  • #5   7. okt 2022 Hvad det en ny, renoveret eller brugt bagbro,?
    Jeg ville aldrig montere en brugt, da man risikerer at skulle skifte efter kort tid


  • Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    okt 2022

    Emner: 1 Svar: 3
    #6   7. okt 2022 Pas det er mekanikeren der har købt og monteret den altså den er ihvertifald nymalet og ser fin ud men der er ikke noget synligt camper og den køre som den skal kørte lidt i den hvor den var gået i stykker og den køre 100 gange bedere nu men om det ku være dæmperne fra ta-technix der bare er så sindssyg bløde

  • #7   7. okt 2022 De biler jeg har haft med ta teknix støddæmper
    De har været en del mere, hård end standard



  • Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    okt 2022

    Emner: 1 Svar: 3
    #8   7. okt 2022 Måske der er fejl i så må snakke med nardocar hvor de er købt når der ik er noget der tyde på bagbroen er færdig kan det vel kun være dæmperne?

  • #9   7. okt 2022 Det hænder man få en defekt dæmper.
    Fik det til min firmabil de var begge 2 dårligere end de originale. Så de røg af igen..
    Smid dine gamle dæmpere på og se om det ændre noget. Mens mindre de er døde


Kommentér på:
Meget blød 206

Annonce