{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Ang. corsa a {{forumTopicSubject}}

Hej, har solgt en gammel corsa fra 85, som jeg får igen når jeg fylder 18. Så i mens jeg venter på pappet kan jeg gå og bygge lidt på den.SÅ derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg håber nogen af jer kan svarer på.

BIlleder af den kan ses i min profil.

Spørgsmål:
Kan man bygge fronten fra en 91 over på, altså den med hvide blinklys og anden grill osv?

Kan man bygge indstrument bordet over fra nyere model corsa a, uden det helt store ændring af blæser systemet og ledningsnettet?

Og er der mulighed for man kan sætte et speedometer med omdrejninstæller i? ( Bilen er født uden )

Og så havde jeg tænkte mig og sænke den, rimelig, dog stadig så man kan have folk med i bilen, og så man stadig kan hente ting over kransen uden de store problemer, hvad ville i mene er fint?

Ang fælg valg, der har jeg set på nogle 14" alufælge som er 10" brede til bag på, og 9" foran. Ville høre om de er alt for brede? eller hvad er jeres mening?

Håber i kan hjælpe mig lidt, evt. komme med flere råd og links til gejling af biler. Har tjekket dev. links igennem her inde på bilgalleri.

OPS. Lagde dette forum ind under stejling pga. jeg mener det har noget med stejling og gøre.

Hilsen Peter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. corsa a
  • #1   17. feb 2008 ja til det hele.

    mht. fælge kommer det jo anpå ET, og om du gider ændre i skærmene.


  • #2   17. feb 2008 - PULSAR - mange tak. jamen jeg er frisk på et masse udbygninger og ombygninger. nu jeg ikke så meget inde i det med fælge osv, kan du lave en kort forklaring af hvad ET er?



  • #3   17. feb 2008 Peter, Et er kort sagt, indpresningen - lav et - og fælgen kommer meget langt ud - Højere Et, og fælgen ryger længere ind under bilen..


    Det er altid lidt af en opgave når man skal ha fælge - at finde nogen der sådan lige passer smiley


  • #5   17. feb 2008 Okay mange tak. ja, men det ser også fedt nok ud de lig stikker ud for skærmne, dog er det jo bare ikke tilladt.

  • #6   17. feb 2008 for at bygge om til 91 front kræver det bare følgende smiley

    Forlygter og forblink, grill og forskærmene.

    Du skaffer dig bare et Speedometer med omdr. er lige til at montere, og ledningen der skal bruges er forberedt.

    instrumentbord kræver lidt tilpasninger mht. ledninger osv. men intet problem så bare gå i krig.


  • #7   17. feb 2008
    Peter B - 14x8" er rigeligt hvis du bare lige vil ha dem uden for og ligge, evt kan du lige smide en lille spacer på hvis du vil ha dem de der 5.10mm længere ud =)

    og så et smalt dæk, så det dårligt kan få greb i fælgkanten så du godt rullende smiley


  • #8   17. feb 2008 Okay siger tak til alle.

    Hvis jeg så finder sådan nogle 14x8" hvor brede skal dækket så være, og kan det være besværligt og montere dækne? self med dæk apperat.


  • #10   17. feb 2008 Kig lidt rundt på galleriet, på nogle corsa b'ere eller nogle golf 2'ere der er en del med bredde fælge, og gerne så skriver de jo både hvor bredde deres fælge er, og hvad dæk de kører med og så kan du sådan se, hvad det er du netop har lyst til =)



Kommentér på:
Ang. corsa a

Annonce