{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Jakob B
Jakob B
Tilmeldt:
14. maj 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Sænkning af Grande Punto {{forumTopicSubject}}

Jeg står foran et bilkøb her i den nærmeste fremtid af en Grande Punto helt fra ny!

- I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at få sænket bilen en smule. Ikke så meget at der bliver nogle problemer med at den går på - bare så det ser "godt" ud! - Jeg forestiller mig ca. 40mm.

Er det noget jeg skal lade fabrikken om, eller er der andre muligheder? - Jeg er ikke den store bilmekaniker selv, så det er nok ikke en mulighed!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af Grande Punto
  • #1   14. maj 2008 det er bare find et sæt fjedre til den. 40mm og få en mekker ven eller værksted til at skifte dem, ikke det store problem. Spørg dog hvad fiat skal have for det, ofte er det ikke så dyrt.

  • #2   14. maj 2008 Du kan jo evt forhandle lidt med bilforhandleren om at få det lidt billigere med leveringen
    Har selv lige sænket en GP'er og det er ikke så svært men en smule kenskab til det. Men man skal have det rette værktøj. Forfjederne skal spændes sammen eller skan det sku gå galt..
    det var et 35mm set jeg monterede.


  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   14. maj 2008 Tak for svarene!

    Hvis jeg får en kammerat til at montere dem - kan det så gå ud over garantien eller burde det ikke betyde noget?


  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   15. maj 2008 Ingen der kan svare på det sidste?



Kommentér på:
Sænkning af Grande Punto

Annonce