{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

DTJ-HANDEL MIN BARE %%##% {{forumTopicSubject}}

Jeg hved ikke om der er nogle her inde der har handlet med det styling firma der hedder DTJ-HANDEL ham der har det ersimpelthen en nar uden lige manden svarer ikke sin tlf og heller ikke sine mails man får den samme besked når man ringer til ham, og ligeledes med mailen jeg har bestilt en bagskørte til min bmw for en måned siden og den er ovenikøbet betalt og jeg har ikke set skyggen af den, hvor imod der står at den er her senest om en 14 dage manden svarer heller ikke tilbage det er totalt til grin, hvad mener i...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DTJ-HANDEL MIN BARE %%##%
  • #1   7. jun 2008 ja der røg de penge sku nok!..... )-:

  • #2   7. jun 2008 Jeg har samme problem med mbdele.dk / jb-autodesign lige nu... Utroligt folk ikke sætter mere ære i at drive virksomhed.

  • #3   7. jun 2008 Hvis du har betalt med dankort må han ikke hæve pengene FØR varen er sendt!

  • #4   7. jun 2008 André>

    Hvad er problemet med MB? Jeg fik bremserne til min bil med det samme, men han er utrolig svær at få fat i ham der har det. hva har du bestilit?


  • #5   7. jun 2008 Jeg har også sendt forespørgsel flere gange på det samme sæt fælge, men han svarer ikke. Så nu har jeg købt andet sted.

  • #6   7. jun 2008 har handlet der 2 gange, uden nogle problemer overhovedet. .

  • #7   7. jun 2008 Jeg har handlet to gange ved DTJ-handel uden problemer. Og har da også fået svar senest dagen efter de gange, jeg har sendt en mail. Men det kunne da lyde som om, jeg bare har været heldig ...

  • #8   7. jun 2008 . Mr. Mister. G4 til salg . Ja han er nærmest umulig at få fat på. Har bestilt en kølergrill til min spand som han lovede sidste mandag var på lager og ville blive sendt med det samme når jeg forudbetalte pengene. Indsatte dem direkte på deres konto med ref.nr. på... Så hørte jeg ikke noget. FIk en mail i mandags om at den var sendt. Jeg har endelige fået fat i ham på tlf nu, og nu er hans historie at den ikke var sendt alligevel fordi de ikke kan se pengene. Så nu skal jeg til at faxe kvitteringen. Fatter ik den slags mennesker...

  • #9   7. jun 2008 Han er utrolig billig med dele og reparationer, men servicen er også derefter. Det er der ingen tvivl om. Han har taget sin tlf ÉN gang i al den tid jeg har ringet til ham. Så nu sender jeg bare en mail og tager en slapper imens.

  • #10   7. jun 2008 Det lyder godt nok ikke som ham jeg købte luftfilter af sidste år. Der var go service fra ende til anden og lynhurtig respons på alle mails smiley

  • #11   7. jun 2008 Jeg har ventet i en måned nu og han svarer ikke på tlf eller mail, jo han har svaret på mailen to gange og det var ( de er der inden 14 dage ) og den anden var ( din varer er bestilt og vil være hved hænde inden 14 dage ) det med at folk de skriver at man ikke skal handle hos de hjemme firmaer hvor de bestiller dem udefra man kan jo ikke se hvad det er for et firma, og jo jeg kører også en tur over til ham hvis jeg ikke hører noget fra ham på manag..

  • #12   7. jun 2008 jeg har finanseret mine dele hved det firma der finanserer for ham og jeg har betalt det første afdrag så det er sraks værer..

  • #13   7. jun 2008 kris h
    Ja jeg er ligeglad med hvor lang tid der går med at få varen men han kan for fanden da svarer hans beskeder og i det mindste sige at varen er forsinket istedet for at sylte kunderne på den måde der er fandeme noget svineri uden lige, det er en princip sag ikke en skid anden det viser bare hvor useriøs han er...


Kommentér på:
DTJ-HANDEL MIN BARE %%##%

Annonce