{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.212 visninger | Oprettet:

Pladebixen.dk & Styling.dk Fakta !!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja Nu må jeg jo så se om jeg kan gi folk de info der er flere der har prøvet at slynge ud de sidste dage hvor jeg ikke havde en chance for at svare

1. Nej pladebixen og styling.dk er IKKE gået KONKURS !!!!!

2. Der er IKKE nogen kunder der har mistet noget !!!!!!!!!!!!!!!

3. Der er ikke nogen levrerandøre i Danmark eller udland der har mistet noget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Ja vi er flyttet til LEJEDE lokaler i Aars

5. Ja pladebixen og styling.dk websiderne har skiftet ejere for at prøve at spare penge i løbet af i år for at rede mig personligt !!!! Men ikke firmaet jeg havde

6 Ja jeg hæfter 100 % personligt for ALT

7 Nej har aldrig haft noget i nogen form for selskab (og det var en fejl)

8. Ja Midtager 14 er solgt til Preben Jensen i Farsø

9 Vi har fortalt om dette i 2 mrd på begge sider og på den ene sku man enda gå ind på ny firmas hjemmeside carstyling.dk og der stod at vi hade fået ny hjemmeside til shoppen og at vi havde fået nye ejere !!!!
se nr og adresser var også ændret til Fragtrupvej 22 denne gang nu til den adresse vi ligger på
før vi fik en mulighed for at leje noget her i Aars da vi den gang ikke viste om websiden pladebixen.dk ville blive ved med at lave biler
og det så kun ville bleve styling.dk der ville forsætte
og at pladebixen kun ville blive en info side til guides

9.ja jeg skylte en del penge pga at vi havde en stor 4 længet gård vi havde forsøgt i 2 år at sælge og den tra i den forkerte retning
denne gav mig store problemer da jeg jo hæfter privat til mit firma
og at vi havde 2 børn der sku i en klasse i aars og vmin kone defor flyttede til Aars og jeg stod så med det hele alene !!!

10. Hvis vi har lavet biler med fejl har vi rettet dem
er der biler der er fejl på vil vi gerne vide det

liste over lev. vi har brugt og i kan frit ringe og spørge om de mangler penge fra mig

jm autolak 98622060
Fandrup autolak 98632132
Kjellerup autolak 86881195
Ftz Aars 98624500
Aars reservedele 98622888
Proflex 74670394
Postdanmark
Pava Farsø
V-Maxx Holland
Benjamin forlaget
Inocec
au2style
astina
Schmiedmann
cm-carparts
Dansk biludstyr
scs
Bilexperten
hificity
cm-imports
Berner
würth
Invio
Keratech

MEN DER ER IKKE NOGEN DER HAR MISTET NOGET !!!!!

11 NEJ jeg ser ikke ejere af bg privat de bor i København og jeg i Nordjylland

12 Ja jeg solgte ZC til BG og det ville alle havde gjort hvis de ku lave en god handel og tjene penge på
ja jeg fik penge + reklame men ku ha fået alle penge og så ha brugt dem på reklame
men det er der vel ikke noget ulovligt over

13 Nej jeg er ikke fredet på bg og bliver frosset lig alle andre smt smidt ud (har prøvet det)

14 Hvem har mistet noget !!!!!

en bank
en revisor
En mand Bjarne henriksen har mistet
et hus
et værksted
sine folk
meget af sit værktøj
privat bil
firmabil
3 samle biler
sin kone
3 børn
dem har jeg så siden hen fået tilbage ved at køre pladebixen ned til en minimum for det ikke må gå ud over dem
det gør selfølgelig art vi ikke kan lave så mange biler som før
og det går ud over nogle kunder og det beklager jeg

+ kan ikke eje noget og kommer til at afdrage i mange år

15 Ja jeg er svær at arbejde for og har fyret nogle og nogle er gået af sig selv

16 jeg sagde selv op hos ford i aars da min og ledelesens kvalitet ikke stemte og jeg ikke syntes det var godt nok
der er det sikkert og de laver sikkert fine biler bare ikke sådan jeg vil gøre det og derfor valgte jeg at gå

17 har i spørgsmål skriv endelig og jeg svare gerne på det
Men dette indlæg er ikke til at svine alle til OG alt upassende bliver slettet
jeg sider ikke foran computer hele dagen men svare når jeg er ved den i løbet af dagen
Håber det her er info nok og vil godt lige slutte med at sige at vi Aldrig har skjult noget og været ærlige om alle ting vi har gjort og forsøgt at oplyse om det

18 og til alle dem der i 2 dage har gættet sig frem til alle mulige forklaringer så glem det dog eller ring og få en forklaring
40125794


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pladebixen.dk & Styling.dk Fakta !!!!!
  • #1   1. dec 2009 glemte lige
    JMS tyskland


  • #2   1. dec 2009 jeg er så nu ansat som daglig leder og stadig mig der laver bilerne og sørger for styling.dk

  • #3   1. dec 2009 og hvem der eger rettigheder over alt det hele er vel lige meget i sidste ende

  • #4   1. dec 2009 har slet ikke hørt om noget af dette.

    så undskyld jeg spørger dumt.

    har der været økonomiske problemer som har ført til at du har mistet overnævnte ting?

    laver du stadig biler?

    hænger du sammen personligt da det lyder som en svær og hård kamp..


  • #5   1. dec 2009 jeg har godt nok set lidt om folk der kom med gætterier men ville ikke skrive i de emner da jeg intet kendte til sagen med fedt at du kommer herind og fortæller hvad der virkelig er sket smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.730
    #6   1. dec 2009 Havde heller ik hørt noget om det, men er sq flot du tør stå frem og være så åbent om det.. Mit gamle værksted/bilforhandler som ellers havde været der i RIGTIG mange år, de lukkede det hele ned uden så meget som at sende brev til dem der havde købt fabriksnye biler hos dem :S

    Så hatten af for dig! Og held og lykke med at komme ovenpå igen


  • #7   1. dec 2009 så kom der vidst fakta på bordet .. !

    og FULD respekt for at du laver mindre biler for at redde familien .. det burde EN HVER PERSON respektere .. ellers er man en klap hat..
    og er ked af du har mistet alt det du har og især din familie... men nok om det.

    Rigtig god info at høre..

    især det med at du virkelig går ind for dit arbejde hvor mange fusker osv og ik bruger 200% tid på det som du gør så vidt jeg kan forstå..


  • #8   1. dec 2009 ja jeg har haft for mange ejndome at betale til derfor gik det galt for mig

  • #9   1. dec 2009 Og ja Pladebixen har ALDRIG givet mig penge det var min hobby og det jeg lever for at lave
    og det ved de folk der har fået lavet bil af mig også

    og alle de projekter der er blevet lavet alt for sent har fået store summer i rabat
    alsor jeg har betalt for at lave der biler a min lomme


  • #10   1. dec 2009 ja vi laver stadigt biler

  • #11   1. dec 2009 oven i alt dette kommer at det hus jeg mistetede gik ned i stormen 2005 og blev totalt ødelagt hvor efter jeg lavede de meste selv da forsikring kun gav 25 % til dette
    dette kostede mmig megen tid og kunder blev skubbet
    dette beklager jeg men var nødvendigt
    og laver man ikke biler tjener man ikke penge og kommer til at skylde flere


  • #12   1. dec 2009 har du lavet noget vedsiden af pladebixen?.

    men fuld respekt for at stå frem som du gør. stort skulderklap til dig.

    håber ikke du slæber rundt med en alt for stor gæld og at du kan se en ende på det hele.


  • #13   1. dec 2009 Jeg havde hørt lidt af hvert.
    Så top fedt du laver dette emne.


  • #14   1. dec 2009 i starten ja
    var ansat hos ford i Viborg og senere i Aars
    samt lavede en to tal renovering af gården inden stormen i 2005 som så blev totalt ødelagt og jeg måtte starte igen forfra


  • #15   1. dec 2009 jeg laver lige et album med billeder af skader på gården samt færdig bileder

  • #16   1. dec 2009 håber du kommer ovenpå igen...og dejligt at høre tingene fra hestens mund, istedet for alle de gætterier der altid er herinde....

  • #17   1. dec 2009 puha. så trænger du da også til lidt fred :).

  • #18   1. dec 2009 skal lige finde alle billeder af gården så smider jeg dem op senere og ligger et link her

  • #19   1. dec 2009 Hej Bjarne
    Stor respekt for du får tingene frem og er ærlig ikke mindst for dine kunder :::
    håber du kommer på benene igen med tiden
    HUSK familien kommer i første række ALTID....


  • #20   1. dec 2009 tak

  • #21   1. dec 2009 havde godt nok heller ikke hørt noget om dette.
    men sikke da noget at skrive i et forum syntes jeg


  • #22   1. dec 2009 ja men havde du set de indlæg der var i går og forgårs ville du forstå
    og man behøves ikke skrive noget i dette indlæg er kun til info og evnt. spørgsmål der måtte nage folk


  • #23   1. dec 2009 bjarne - jeg tror han mener sikke noget de andre har skrevet om dig smiley

  • #24   1. dec 2009 ok undskyld misforstålese
    det er tit problemet her man skriver på en måde og kan læses på mange måder


  • #25   1. dec 2009 jep det er nemt at misforstå og svært at forklare sig men jeg synes nu du har ramt humlet meget godt med dette emne smiley

  • #26   1. dec 2009 vi laver også fejl og ja mange projekter er blevet meget forsinket de sidste 2 år men jeg har sku kæmpet for at få alt på plads og tror ikke der er mange der ville være i mine sko når ting ikke klapper
    vi har været ramt af et utal af uheld men mange ting
    1 finde de rigtige folk
    2 ødelagt hus
    3 opbygning af værksted flere gange samt flytninger til større lokaler
    4 familie problemer
    5 finanskrise

    Men jeg ligger jo ikke på sofaen og ser tiden an
    til tider har jeg haft 80 til 100 timer om ugen for at få lortet færdig og gøre kunder tilfreds
    og det kostede på familie
    jeg ville ikke miste alt og lade ens drøm (firmaet) gå til spilde uden kamp
    men må indse at jeg ikke kan ha begge ting på den måde vi havde
    og valgte familie og så køre pladebixen i mindre stil


  • #27   1. dec 2009 og til den ting med at ting er dyre en aftalt
    Har jeg en kunde jeg ved af som mener prisen ikke stemte
    det var en bagklap der blev cleanet og ja tiden blev skubbet
    og det var 100 KR der var
    MEN MANDEN AFHENTEDE først klappen 6 dage senere da den blev meldt færdig da det ikke lige passede ind i hans plan
    helt ok og frtryder at vi ikke gav ham 100 kr mere i afslag ud over det afslag han havde fået


  • #29   1. dec 2009 hold da op.. jeg har slet ik hørt om dette..

    Jeg håber det hele kommer til at gå igen..

    respekt til at du dele alle de info med os bruger, og at du prioritere den familie højt. Krydser finger for det hele kommer til at køre godt for dig igen


  • #30   1. dec 2009 hold da oppe en smøre...Hvor kan man læse de andre angreb på bjarne ?

  • #31   1. dec 2009 Jeg kan sige så meget at Bjarne ringede til mig for noget tid og sagen og forklarede situationen some den var, og jeg syntes godt nok ikke det er fair den lynchning der har været herinde, så længe ingen er blevet snydt/kommet i klemme, han har på intet tidspunkt holdt noget hemmeligt eller skjult.

    Så syntes lige man skal kigge på hvad andre gør og så respektere Bjarne for at håndtere det her som den eneste mand har gjort i den her branche indtil videre.


  • #32   1. dec 2009 det kan man ikke da de er slettet af bg da det er udhængning af firmaer
    er også lige meget nu hvad der stod og blev skrevet
    folk gættede sig frem til en masse ting og mente de viste en masse om mit personlig økonomi og div
    derfor dette indlæg og her er de fakta der er relevant
    og om hvorvidt vi har lavet biler der ikke dur kan folk bare komme med de biler der sku være problem med eller fortælle os om det
    der findes nok ikke nogen firmaer i Danmark der ikke har utilfredse kunder
    og statastikker siger at 2 % af ens kunder Aldrig vil blive tilfreds om man så gi dem penge for at få lavet noget
    og ja vi har haft et par biler med nogle fejl mest male fejl og dem har vi rettet eller får rettet
    hvad angår beskylninger om at ting synker har jeg ikke selv se nogen men er der nogen kom endelig med dem og vi kikker på det
    Også selv om vi har skiftet ejere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #33   1. dec 2009 Tak rene

  • #34   1. dec 2009 Danny>> Well... syntes nu ikke helt det er tilfældet i modsætning til andre, han har nu aldrig leget stor og berømt (nogle der husker Shalux?).. så forstår ikke helt dit ordvalg? :o)


  • #35   1. dec 2009 Har ikke hørt det der er foregået de seneste dage, men ville heller ikke blande mig i det hvis jeg havde. Så kunne man skrive til bjarne og få det fra manden selv evt.
    Men nu er jeg så også af den holdning at sådan noget skal personer da bare slet ikke blande sig i? Hvad rager det folk. Sådan noget fortæller man vel selv hvis man ønsker en vurdering fra andre. Er det ikke en del af en god opdragelse ikke at snage i sådan noget.. Eller også er jeg bare stemplet som en smule konservativ, overlever jeg nok.

    Nu er jeg selv kunde ved pladebixen og har selv et projekt der er blevet forsinket 2år. Men i den tid har jeg aldrig manglet information og de forklaringer der er blevet forelagt mig har ikke været tynde og urealistiske.
    Selvfølgelig har det været pis hamrende irriterende og i første omgang har man da været sur fordi pladebixen og forholdet til ejeren var rent forretningsmæssigt og forsinkelserne blev bandet langt ned i helvede, til dels også fordi jeg før pladebixen havde en uheldig oplevelse med en autolakere der viste sig at være psykisk syg, lystløgner og dybt kriminel. Så mit syn på folk jeg ikke kendte var absolut ikke objektiv på det tidspunkt. Og man kan da også bande over man har betalt penge man endnu ikke har set hele resultatet af, men jeg ved at det nok skal komme! Og nu kunne nogen sikkert også have ondt i røven over at nogen ting bliver forældet osv. men laver man ikke et projekt fordi det er specielt og vil beholde det, ved jeg hvert fald at jeg vil med mit og fordi det betyder en helvedes masse for mig. Skal stå for udsigten til at komme på gaden før jeg skal af med mit projekt, eller hvis der kom familie forøgelse til.

    At jeg så også havde en dødende far oveni som jeg havde håbet ville kunne have nået at se bilen færdig fordi han på det sidste gik mere op i det end mig, men at det ikke blev realiseret bliver og kan aldrig nogensinde være Bjarnes skyld, manden er ikke gud der kan flytte himmel og bjerge. Mange folk har virkelig svært ved at sætte sig ind i at dem bag disken også har et liv og problemer selv. Og at brokke sig over sådan noget ville absolut ikke være fair overfor min fars minde eller Bjarne i mit tilfælde.. Og har heller ikke gjort det.

    Er også kommet lidt oppe ved Bjarne, ligeså meget for at se til min bil men også for at besøge Bjarne og tjekke op på hvordan han tacklede alle de ting han skulle overskue, et par gange har man da været mere bekymret for ham som privat person end som erhvervsmæssig ejer af pladebixen..
    Folk der har gennemgået så meget lort og stadigvæk opretholdt facaden udaftil har satme karakter. Og specielt da der blev holdt en pause på familiefronten havde mange nok opgivet totalt og synket sammen i selvmedlidenhed, ynk og smidt håndklædet i ringen så en masse folk havde mistet både penge og realiseringen af deres projekt... Og man kunne da godt være bekymret for opringningen at han ikke gad at have noget med biler at gøre mere og projektet var opgivet.

    Personligt er jeg glad for Heidi, og specielt Bjarne, er sådan et stædigt røvhul og vedholden af helvede til og hans børn skal være glade hvis de arver den samme egenskab i deres liv. MEN heldigvis har han indset nu at familien er vigtigere end arbejde, plus en kone og børn der bakker en op på hjemmefronten! Økonomisk set er der temmelig sikkert ingen tvivl om det ikke har været rentabelt at kører stilen som den blev gjort med kun 1 mand ved rattet meget af tiden på værkstedet. Og det er klart ris til egen røv for at tro at vi mænd kan multitaske hehe smiley
    Med etablering af stort værksted på egen hånd hvor der pludselig skulle varetages flere stillinger på en gang og som kun skulle tjene penge på styling var nok heller ikke gennemtænkt. Og så med en stor gård ved siden af.
    Nu er lektien lært for dyre lærerpenge og nu er et nyt værksted lejet istedet for og det er på mindre skala igen, og så skal familien passes og stå i fokus mens virksomheden så må udvides i et stabilt og roligt tempo den her gang. Og det tror jeg lykkes med den erfaring som ligger i posen nu.
    Og ved også at indstillingen er en helt anden nu. Store projekter bliver lavet et af gangen. istedet for der pludselig holder 5 ude i gårdspladsen og venter. Bjarne har tit udtrykt overfor mig at hvis situationen var ideel ville han hellige sig en bil af gangen og virkelig kæle for detaljerne.. Det sikkert ikke noget man bliver rig af i et land som DK, men når man nu også sætter en ære i sit håndværk så er det den bedste måde at arbejde på.

    Og glæder mig sq til jeg skal op og se de nye faciliteter og den nye undervogn. For hvis nogen kan fikse det der skal laves i det projekt med min coupe i en ordentlig kvalitet så er jeg ret overbevidst om at en af dem som kan her i Danmark hvert fald er Bjarne.
    Kunne sagtens have trukket projektet tilbage og været et røvhul og tænkt på mig selv, men vil hellere give ham en chance og lade ham vise mig hvad hans evner rækker til og bagefter stå og sige til folk at arbejdet er lavet ved pladebixen ved Bjarne Henriksen.
    Så kan jeg også se mig selv i spejlet bagefter. Men i bund og grund kommer det vel ligeså meget an på økonomi som ens menneskesyn i sådan en sag. Folks krav til en bil kan jo også sagtens ændre sig på 2år også f.eks...
    Folk der knokler sådan kan jeg godt lide, og for at drage et eksempel har jeg også en computerforretning jeg købte min første PC ved da jeg var en bette knægt, og siden har jeg handlet alt IT udstyr der, selv da jeg boede i Sønderborg kørte jeg op til Frederikshavn for at få opgraderet min PC, udelukkende fordi at den service og stemning i den forretning er super! Sådan nogen forretninger skal man holde fast i efter min mening.

    Men held og lykke Bjarne og Heidi, et skulderklap herfra til jer begge. Vi snakkes ved..


  • #36   1. dec 2009 tak for de fine ord christian
    og din bil skal også nok blive en ener som mange andre jeg har lavet
    det kan jeg love men tiden kan jeg ikke love andet end det bliver lavet !!!!!


  • #37   1. dec 2009 http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55753
    Her er så link til gården


  • #39   1. dec 2009 fed hytte smiley

  • #41   1. dec 2009 danny .
    Nu anser jeg ikke mig selv som professor i økonomi og/eller markedsføring men med en almindelig mening og holdning som alle andre herinde har og selvfølgelig må komme med, men ja der er da helt klart gabt over for meget, der er jeg enig.
    Firmaprofilen var meget frembrusende i forhold til den var nystartet i sin branche, men så igen så strømmede kunderne jo også til så det virkede også, og selvfølgelig skal andre føle sig trådt over tæerne der, for det stjæler jo kunder, der var bare ikke resourcer til at servicere så mange som imaget fra reklamerne lå op til.
    Men alle skal lærer og starte et sted, med de huller i vejen som kan være. Og så lærer man hurtigt at tilpasning tager tid, at booke kunder ind så det nogenlunde passer i det mindste så det ikke ender som et helvede hver gang man åbner døren til værkstedet og det tager modet fra en. Et gammelt ordsprog siger det meget godt; "Jeg kan ikke se skoven for bare træer." - Og det var vist der det gik galt da der pludselig var alt for meget arbejde til for få ansatte, så ryger indtjenningen ifølge alle teorier jeg kender til.. HVIS kundeservicen skal holdes i hævd bare en smule så man kan bibeholde sit ry på markedet. Men ja overbooking har man da kun sig selv at takke for og at man ikke får det stoppet i tide og udgifter der løber løbsk osv. Alt sammen nogen af udfordringerne ved at være selvstændig, tror jeg mange herinde kan snakke med om, ellers bør man nok overveje om man er blevet for arrogant.. Folk tror det er så pisse nemt at være sin egen chef, men der skal en smule disiplin, overvejelser til og planlægning..
    Dog var det vigtigt at komme i bund af puklen istedet for at bede folk hente deres biler igen, for kommer man først i klørne på forbrugernes magt i en negativ sammenhæng på et forum som det her så kan det gå hurtigt nedaf.. Så når det først er nået derud er det blot et spørgsmål om man vælger pest eller kolera.. Men fakta er vist at ingen er blevet snydt!?
    Men aner ikke hvordan det er foregået ned i detaljer og rager heller ikke mig, kan kun sige hvad jeg synes at have observeret herinde af omtale osv. Og udfra det synes jeg da det er tacklet på en pæn måde. Igen min egen konklussion udfra det jeg selv har hørt, så kan af gode grunde ikke vurdere begge sider af samme mønt for dem man hører klage sig hører man ikke så meget til fra egen hånd, men altid fra bekendte mærkeligt nok. Og hvis man følte sig dårligt behandlet har vi en udemærket lovgivning man kan udnytte på det punkt, men har ikke hørt så meget om sådanne sager i forbindelsen med pladebixen.. Men kan da også være man leder de forkerte steder.. anyone??

    Men ja alle skal da tage et valg om man vil være karriermenneske eller se sine børn vokse op og lave nogen ting selv derhjemme eller betale sig fra det. Også derfor nogen selvstændige stopper eller går ned i tid istedet for at stå i værkstedet hver søndag aften, eller når ungerne har forældresamtale eller what ever cases det nu kan være.. I bund og grund ens egen beslutning jo. Havde en fætter der ikke stoppede i tide og gik ned med stress og sad med en milliongæld længe.. Det kan gå virkelig galt hvis ikke man stopper i tide, man hører da også om selvmord osv.? Så igen synes det her er tacklet flot og mener jeg også at have belæg for at sige..

    Men at sige at de folk der går en tur på røven i deres liv ikke har det der skal til er at være en smule for snæversynet, mange ting der spiller ind ved konkurser, ikke et tilfælde er ens jo, mange udefra kommende faktorer også.. Udover dem som udnytter det nuvæende system selvfølgelig, dem har jeg heller intet til overs for!

    Det er godt at være perfektionist har jeg lært på mit studie, men har også lært her i livet at man skal ikke glemme sin ydmyghed og ærlighed. Man lærer meget ved at se krise knuserne på DR2 også hehe smiley


  • #42   2. dec 2009 Da firmaet fik nyt telefonnummer fordi teleselskabet lige stak en våd finger ind i hvert øre på Bjarne og drejede rundt, så vil jeg også gerne understrege at jeg tror ikke andre kunne have skaffet et nyt nummer og få det nye skrevet ind på hjemmesiden, hurtigere end Bjarne gjorde.

    Teleselskabet lukkede de gamle numre for tidligt pga. ejerskiftet og den har jeg godt nok hørt om mange gange før fra teleselskaber der lukker numrene før tiden.


  • #43   8. dec 2009 hej bjarne det gør mig sku undt at høre havde godt set at du ikke var i farsø mer men trode bare du havde fået støre lokaler smiley håber alt vil gå frem af for dig mvh claus riis fra solhaven

  • #44   9. dec 2009 Tak claus
    Er dog gået i lidt mindre lokaler og er nu ansat hos carstyling.dk som har lejet lokaler i Aars på tolstrup Byvej 11

    Og jad det går nok man må jo rejse sig ved den sten man falder !!!!!


  • #45   18. jan 2010 Ronni
    ja og prøver stadigt på at få det gamle nr tilbage


  • #46   7. feb 2010 Fyda føj en historie! Håber du kommer på benene igen! Har endnu ikke set/læst om en så hengiven til styling af biler, som dig Bjarne.
    Fedt at du tør stå så åbenlyst frem og fedt at du har fået familien tilbage!


  • #47   7. feb 2010 tak
    vi køre som det plejer er bare ikke selv ejer mere og hvad det er sku også lige meget
    for nu kan jeg da se en løn gå ind hver mrd
    og er for mig lige meget da det er biler jeg gerne vil lave


Kommentér på:
Pladebixen.dk & Styling.dk Fakta !!!!!

Annonce