{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.110 visninger | Oprettet:

Simply Spray maling af sæder {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har prøvet at farve sæder med dette produkt http://www.tm-materialer.dk/product.asp?product=3389 da jeg har forskellige for og bagsæder i min bil har jeg overvejet at sprøjte sæderne sorte. Jeg har prøvet med sædebetræk, men synes at pasformen er elendig og så krøller de efter nogle dages ind og ud stigning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Simply Spray maling af sæder
  • #1   5. apr 2010 Lytter lige med.

  • #2   5. apr 2010 når jeg læser det her :

    Vi er faktisk meget imponerede over vore foreløbige test-resultater og de første tilbagemeldinger fra kunder, lyder på meget flotte resultater, men vi har desværre ikke haft mulighed for selv at at udføre en større test af produktet efter skandinaviske forhold og materialer.

    Produktet har været forhandlet i USA i flere år og derovre sparer de jo ikke på superlativerne - men da der er et utal af mulige materialer og efterbehandlinger /imprægneringer, kan vi ikke garantere for dit resultat!



    så ville jeg hoppe fra


  • #3   5. apr 2010 syntes efter jeg har kikkede det ud af det ser lidt mysisk ud... nægter a tro man kan spray det ind og det ik smitter af på tøj eller vask...... men det da et forsøg værd på noget autostol eller andet sted....

  • #4   5. apr 2010 Halløj det har jeg prøvet ..,
    kig under mit fotoalbum med mr2 (den grå)

    jeg farvede min himmel med midnight Black, men den blev mere koksgrå end sort.

    Det er noget sjask ar arbejde med - jeg køber det ikke igen..,

    og deres reklame lovet ALT for meget.. Jeg gad godt de nogen sprøjte en bil mens sæderne sidder i .. Lol

    desuden efterlader den en let fedtende overflade, så vil slet ikke anbefale det til sæder..


  • #5   5. apr 2010 Hvad med maling til bilens tæpper ?

  • #6   5. apr 2010 Det lød ellers smart, men det var åbenbart for godt til at være sandt Super, tak for oplysningen.

  • #7   5. apr 2010 Jeg har lige malet mit gulvtæppe i bilen med sort tekstil spray fra MHW, det virkede super godt, men kostede også 250 kr. pr. dåse og brugte 3 til det.. så ikke billigt, men resultatet er super godt, det der virker mega mærkeligt, for det jeg brugte var godt nok noget sygt kemisk shit der stank forfærdentligt smiley

Kommentér på:
Simply Spray maling af sæder

Annonce