{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Køb af 19" NEW RS4 {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter.

Har lige fået købt mig en TT 225 Roadster, som jeg synes fortjener nogle fine fælge med gode dæk. Derfor har jeg besluttet mig for at købe nogle 19" New RS4 look til bilen og har kigget mig lidt omkring.
Indtil videre har jeg fundet nogle på Nimawheels.dk som jeg kunne finde på at købe, men jeg ville lige høre om der var nogle af jer der kender til nogle (net)butikker der gør det endnu billigere end ovennævnte hjemmeside? Jeg synes jeg har kigget mig lidt omkring, men det kunne jo være der var nogle der kendte til et endnu bedre tilbud
Jeg vil helst have det fra et dansk firma, og det skal være sammenligneligt med nimawheels tilbud (altså 19" med 235/35-19 dæk, (kvalitetsdæk, Toyo Proxes T1R el. lign) og så skal det være et komplet sæt (jeg gider ikke noget med at skulle ud og bøvle med at få dem monteret, afbalanceret osv)

Og nej, jeg er desværre ikke interesseret i dine brugte, ridsede, skæve fælge med næsten nedslidte dæk. Har besluttet mig for hvad det skal være, er bare interesseret i at finde det billigste.

På forhånd tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af 19" NEW RS4
Kommentér på:
Køb af 19" NEW RS4

Annonce