{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Gevindundervogn Passat 3A 95 {{forumTopicSubject}}

Har kig på et pa gevind undervogne fra NV autodele.

Den ene koster 2398 og er skruejusterbar både for og bag. LINK NEDENUNDER

http://www.nvautodele.dk/shop/passat-sedan-type-1259p.html

Den anden koster 2698, er skruejusterbar foran, og med not justering bag. LINK NEDEN UNDER

http://www.nvautodele.dk/shop/passat-sedan-type-1259p.html

Nogen der kan fortælle mig hvilken der er bedst, og eventuelt link til andre i samme prisleje...

På forhånd tak, samt glædelig jul...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevindundervogn Passat 3A 95
  • #1   23. dec 2010 jeg købte den til 2398 til civic coupe, og jeg kan sige at jeg er fuld tilfreds med den. Dog skal du være opmærksom på at det er ikke sports gevind men til de penge er den det værd !

    hvis nu du køber den så tjek den godt når du modtager den ! Jeg fik lidt bøvl da for fjederne sad på bag støddømper og bagfjeder sad på for støddæmper ! det kostede mig extra hos mekanikkeren,, så tjek det før du giver den til mekanikker !


  • #2   23. dec 2010 Det vil jeg da lige huske at tjekke så hvis det bliver derfra...

    Hvad vil det sige det ikk er en sportsgevind undervogn??


  • #3   23. dec 2010 Jamen , det er fordi jeg har haft et KW sports gevind på en af mine tidligere accord og det var noget specielt komfort og køre med den... klart den kostede også 8 kilo ^^ og var sænket til 45mm

    jeg syntes bare jeg kan mærke lidt for meget hvis jeg sænker til de 40mm. med den gevind fra nv-auto.. men køre jeg på omkring 20mm så er den super...
    men det har også noget med civic og gøre, den vejer ikke så meget ^^

    alt i alt syntes jeg det er god gevind til de penge !


  • #4   24. dec 2010 Altså den bliver for hård eller hvad??

  • #5   24. dec 2010 ja den bliver lidt hård men det nok pga min bil vejer ikke så meget men din passat burde klare det fint !

  • #6   24. dec 2010 det lyder bare fint... Takker for hjælpen... glædelig jul..

Kommentér på:
Gevindundervogn Passat 3A 95

Annonce