{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ledningsnet til Tågelygter - 206
  • #1   19. sep 2011 Prøv at hør ved Peugeot smiley

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #2   19. sep 2011 Skal du til at monterer?

    Ledningsnettet skulle gerne være installeret per standard og du skal bare have det kodet ind og installeret smiley

    Men hvis det er fordi du skal have repareret eksisterende ledningsnet så forhør dig ved Peugeot eller kør forbi en hugger! smiley


  • #3   21. sep 2011 Heey Holgato ..

    Jeg skal ha monteret nogle Tågelygter på min 206'er .. og har kun selve fronten og lygterne ..
    Ved ikke om der skal trækkes noget ledning eller hvordan ..
    - og nårh det så er gjort, så skulle jeg gerne kunne tænde og slukke det i selv lyspinden i instrumentbrættet ;D

    Mvh Christian


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #4   21. sep 2011 Yes jamen det skulle være lige til! smiley

    Når du piller din forkofanger af så skulle stikkene til tågelygter gerne allerede være der da det er en standard del af ledningsnettet.
    Det er også korrekt at det bare kan tændesv ia den OGSÅ forudinstallerede kontakt i blink-armen ved rattet - MEN det skal stadig programmeres og om der skal installeres noget relæ og/eller nogle bestemte sikringer, det ved jeg ikke smiley

    Men som sagt. AF med forkofangeren og så skulle de gerne være til at finde smiley
    Du kan faktisk se ledningen her på et billede fra mit eget album:
    http://www.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1165265_l.jpg
    Lige til venstre for dækket hænger der en ledning. Sådan skulle den også meget gerne allerede være ved din bil (Om den er pakket ind eller isoleret ved jeg ikke, men den er der!)

    Dernæst så husk! Du skal også have nye inderskærme til din bil hvis du skifter til sportskofangeren. Dem der sidder i din bil nu, passer ikke til GTi/S16 kofangeren smiley

    Er der andet så skriv skriv skriv! smiley jeg vil hellere end gerne hjælpe!


  • #5   21. sep 2011 - Holgato

    Lyder meget Fedt du gider hjælpe og mange mange tak smiley .
    jeg vil lige kigge på det nærmere også vil jeg vende tilbage hvis jeg har flere problemer eller er usikker på noget smiley .

    Endnu engang tak ! smiley


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #6   21. sep 2011 Nu kunne jeg forestille mig at din kofanger ikke har været af siden den blev lavet så væbn dig med tålmodighed og meget WD40! smiley

    Her er en guide!
    http://206gti.net/bumper/

    Boltene i siderne som er afbilledet ved step 26 kan MEGET nemt have sat sig og jeg truede med bål og brand første gang jeg skulle have min bil skilt ad xD haha


  • #7   21. sep 2011 Hahha det skal jeg huske,

    og mange tak for Guiden til hvordan man gør smiley .


Kommentér på:
ledningsnet til Tågelygter - 206

Annonce