{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glasblæsning af alufælge
  • #1   6. mar 2012 Prøv www.gladsaxemetal.dk de har en afd. i slangerup.

  • #2   6. mar 2012 Du skal nok få revet dækne af også køre til fx køler smeden i hillerød

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #3   6. mar 2012 Hvis de skal males ( pulver eller våd ) så skal de bare sandblæses. Ingen grund til at ofre den extra tusse på at få dem blæst med glas;-)

  • #4   6. mar 2012 Jeg er selv autolaker og jeg glas og sand blæser også. Hvis dine fælge er med original lak så det næsten sikkert de er pulver lakert. Det er næsten umuligt og blæse af med glas. Så heller sand. Vi har også en slygrensning hvis de får 10min i den maskine er de helt rene. Og du behøver ikke tage dine dæk af. Men skal du have nye på kan du jo sagtens tage dem af.

  • #5   7. mar 2012 Jeg er selv autolaker og jeg glas og sand blæser også. Hvis dine fælge er med original lak så det næsten sikkert de er pulver lakert. Det er næsten umuligt og blæse af med glas. Så heller sand. Vi har også en slygrensning hvis de får 10min i den maskine er de helt rene. Og du behøver ikke tage dine dæk af. Men skal du have nye på kan du jo sagtens tage dem af.

  • #6   7. mar 2012 Jeg er selv autolaker og jeg glas og sand blæser også. Hvis dine fælge er med original lak så det næsten sikkert de er pulver lakert. Det er næsten umuligt og blæse af med glas. Så heller sand. Vi har også en slygrensning hvis de får 10min i den maskine er de helt rene. Og du behøver ikke tage dine dæk af. Men skal du have nye på kan du jo sagtens tage dem af.

Kommentér på:
Glasblæsning af alufælge

Annonce