{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

laurids j
laurids j
Tilmeldt:
17. okt 2009
Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270

findes der billig styling? {{forumTopicSubject}}

sidder og tænker på om der er nogle ting i den billigere ende som kan gøre en bil federe (at se på).
Altså noget man lægger mærke til men som ikke koster så meget. regner self ikke med det helt store (og i må selv definere hvad I synes er billigt) ved godt at jeg ikke skal regne med at finde fælge eller bodykits til prisen af en wunderbaum .. XD
og ja vi kan sagtens blive enige om aten bil er FED hvis den er gennemført og fyldt med detaljer med en fed sammenhæng....
men det har jeg altså ikke umiddelbart råd til så jeg vil bare ændre nogle billige småting til at starte med hvis det er muligt smiley
PS. ting man kan lave selv gælder self. oss smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  findes der billig styling?
  • #1   10. apr 2012 Jeg kendte en der byggede en hækspoiler af træ.
    Det var nok det grimmeste shit ever så doent go there :-).

    Det billigste du nok kan gøre er at besøge ophuggere. Måske der står en bil magen til din der har lidt til billige penge.


  • #2   10. apr 2012 Rat style er ikke det dyreste at lave smiley

  • laurids j
    laurids j Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270
    #3   10. apr 2012 *bølledværgen: nej men tilgengæld er det SÅ grimt XD.. ihvertfald ikke lige min kop te!...

    PS. jeg har (/får om MEGET snart) en Peugeot 106 '97/98 hvis det har relavans for nogen smiley


  • #4   10. apr 2012 Byggeskum smiley

  • #5   10. apr 2012 Under alle omstændigheder så skal sænkning og fælge være på plads. Giver ingen mening at style en bil der ikke er sænket og kører på standard stålfælge smiley

    Men altså, det kan jo være småting som lygter, sideblink og en anden grill. Det koster ikke alverden, men kan ændre bilens udseende markant. Og ellers kan du jo indfarve ting, hvis der er noget der ikke er det, f.eks. standard grå kofangere osv.

    Men nu ved jeg jo ikke hvilken bil du har, hvor meget du i forvejen har gjort og hvad du mener er billigt? smiley


  • #6   10. apr 2012 Tonet ruder og sænkning. Tone dine lygter selv med spray.. klare blinkglas., Et par billige brugte aludrenge til et par tusinde..

    Kan holdet på 4000 kr for et budget styling hvis du kan lidt selv


  • laurids j
    laurids j Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270
    #7   10. apr 2012 det er nogle gode forslag i er kommet med, dem vil jeg ha som udgangspunkt når jeg skal igang...
    *cristopher ja du har ret.. men det kommer liidt senere da jeg li har brugt alle pengene på selve bilen smiley


  • #8   10. apr 2012 Fælge - lygter -sækning , så den jo meget pæn sådan en 106 smiley

  • #9   10. apr 2012 Hehe, ja så er det svært smiley Så ville jeg spare op, og købe sænkning og fælge som det første. Ikke nødvendigvis nyt. Som <b>KingZ</b> siger, så mangler der jo ikke meget mere, før den er halv fræk at se på smiley

  • #10   10. apr 2012 Har selv kun brugt ca 1500kr på min golf , og har sparet mange penge ved at købe de fleste dele på ebay smiley bl.a emblemfri grill , vr6 læbe , hoodbra , folie , plastik lister + alu fælge smiley

  • laurids j
    laurids j Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270
    #11   12. apr 2012 jeg må ud og kigge efter brugte dele smiley

  • #12   12. apr 2012 Den fedeste styling er en velholdt og ultra ren og pæn bil. Derefter så kan man lave et par småting som pæne fælge og sænkning og måske solfilm. Men hold det stilrent. Det er det fedeste syns jeg. Mange bruger en masse penge på lort der bare gør bilen grimmere.

Kommentér på:
findes der billig styling?

Annonce