{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Gevindundervogn helt i knæ :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG brugere

Jeg søger lidt ekspertviden / erfaringer omkring hvilken gevindundervogn der kan sænke mest?

Hvad kører i selv med, hvor lavt flyver i (hehe) og hvor meget længere ned kan den komme?

Grunden til mit spørgsmål er at jeg ikke kan beslutte mig om jeg skal have 18" eller 19" på min Audi A4 Avant B5, og beslutter jeg mig for 18", så vil jeg gerne have at bilen kan sænkes godt ned, så jeg ikke ender med at skærmene svæver 5-6cm over dækkene og undervognen er skruet helt ned.

Mit mål er lidt i stil med Audi'en i dette galleri (der hvor den har de 18" gulfarvede/bronce farvede Rial fælge på):

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/478279-My-first-and-only-car

Håber i kan hjælpe med med hvilke gevindundervogne der kan komme så langt i knæ smiley

Mvh Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevindundervogn helt i knæ :)
  • #1   4. jun 2012 jeg kører med en Weitech fuld justerbar undervogn på passaten

    og når den ligger 2 cm over jorden ( som den gør nu) så er der ca 1 cm gevind tilbage smiley

    + at weitech er et super tysk produkt, , du kan tydelig mærke forskel på fjederbenenes kvalitet, der er meget meget mere gods i nogle kvalitets undervogn, frem for de der billige nogle 0 -- 5000


  • #2   4. jun 2012 Køb en KW ligesom ham nordmanden?

  • #3   4. jun 2012 Kører og med KW. God og fast og uden helt at smadre komforten.
    Min undervogn kune godt komme længere ned men vælger at have den ca1,5 cm fra minimums grænsen for at kunne komme over lidt flere ting når jeg bla køre til udlanske træf.
    Så skåner jeg også skærmkanterne ved hård kørsel. (sciroccoen)


  • #4   4. jun 2012 Tusind tak for Jeres indlæg indtil videre. Jeg afventer lige og ser om andre brugere har noget at bidrage med også, før jeg tager valget. Men tak fordi i lige gider bruge et par minutter på at dele jeres erfaringer smiley

Kommentér på:
Gevindundervogn helt i knæ :)

Annonce