{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Altea Styling!!!
  • #1   5. jan 2013 ingen angel eyes til altea korrekt. ellers skal du selv bygge det. en under alle somstændigheder vil du døje med utætte lygter hvis du selv laver noget, og de lygter med devil, er noget uorg vrap der få kold diagnose fejl i instrument osv... det rene lort

  • #2   5. jan 2013 Der er kun Dectane/Sonar og så OEM lygterne til Altea. Så nej.

  • #3   5. jan 2013 Så forstår jeg bedre!! Jeg tror sgu ikke jeg kommer til at lave noget selv!

    Men så må jeg jo undvære..


  • #4   5. jan 2013 hvorfor ikk bar de org xenon

  • #5   5. jan 2013 Damn... Jeg er vist ved at være gammel. Hvad er Devil Eyes? :o.

    Aaaah, ligemeget! Devil Eyes er det samme som Dayline-lygter. smiley


  • #6   6. jan 2013 Okay, det vidste jeg så ikke det hed. Der blev jeg lidt klogere. Hvad vil et godt sæt xenon lygter koste #the-don..

  • #7   6. jan 2013 Lygterne koster 5000 ca. Så ballastere 3000 og pærer 2000. Så har du org Xenon lygter. Så mangler alt det andet som lygtevask osv.

  • #8   6. jan 2013 Lygterne koster 8.000 inkl pærer med uden belaster og elektronik. Det koster ca 4500 pr lampe. og med kodning, adapter evt ny central elektronik de runderstøtter xenon, ligger vi vel på 20.000 hvis du skla have delene fra vw.

    De kan fået fra udlandet... men der er to typer org Xenon. der er 1. generation af xenon, så er der 2. generation med kurvelys. men vil da måske enbefalde dig dem uden kurvelys, de er billiger skriv en PB hvis du vil have en pris


  • #9   7. jan 2013 Pærene kan altså fås til 550,- stk. Det er Philips.
    Lygterne uden AFS koster 2719,- stk
    Ballaster 3000,- stk OEM mener jeg og 4-500,- aftermarket.
    Adapter stik: www.kufatec.de 350-500,-

    Ny central elektronik skal kun i, hvis du vil have Bi-Xenon.
    Kodning er ikke altid nødvendigt, kun ved skift af central elektronikken.

    Så kan gøres noget billigere end ovenstående...



  • #10   7. jan 2013 Bi Xenon kan du ikke få til en altea. og jo Cen. Elek. skal kodes til xenon,. ellers får du pære fejl på nærlys og det slukker... i Cen elek kan du vælge om der er bi eller klap i xenon...

    har lavet det på 3 alteaer, og alle gangene ville xenon ikke tænde før end at jeg skiftede Cen elek til en der understøttede xenon og alt fungerede.

    Jeg sagde også at priserne var på nyt udstyr ved VW og det var AFS xenon... og gjorde også opmærksom på at de 1. gen var billiger og man kunne få det fra udlandet...


Kommentér på:
Seat Altea Styling!!!

Annonce