{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Adapter/spacer til fælge {{forumTopicSubject}}

Har et sæt fælge jeg oprindeligt købte til min tidligere bil (Golf 6'er). Disse er 5x112 og min nuværende bil er 5x100.

Fælgene er ET42 og min Ibiza er standard ET35. Kan der fåes en adapter der indenfor de gældene tollerancemål kan få fælgene til at passe på Ibiza'en??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adapter/spacer til fælge
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #1   24. feb 2013 Nope, tyndeste pcd adaptor der kan laves er 20mm.. De skal jo kunne holde til bilens vægt smiley

  • #2   24. feb 2013 Tænkte nok vi var der henne af.. smiley Men om ikke andet så kommer de til salg når jeg er færdig. De bliver bare så pissefede at jeg gerne selv ville ha dem på jo smiley

  • #3   24. feb 2013 Du kan nu godt få dem mindre end 20 mm og alt efter størrelsen på fælgen og dækket kan det sagtens være at ET 22 kan gå på din Ibiza

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #4   24. feb 2013 Kristian S
    Ville aldrig selv smække tyndere end 20mm på, husk at fælgen jo spændes fast i den spacer, og derfor skal der være nok gevind i adaptoren, til at det kan holde til bilen..
    Har desuden ALDRIG set dem tyndere end 20mm, kun alm spacere, som kan fåes ned til 3mm, men de kan ik rigtig bruges til det


  • #5   26. feb 2013 Det er jo der humlen er Mr Christiansen. Jeg tror også bare jeg må tage over tværs og sætte dem på marked når de er færdige. Og så finde mig et andet sæt der evt ka styles op smiley

  • #6   26. feb 2013 Fælgene er 7x17" så tror det bliver lige presset nok at trække dem 13milli mod kanten, hvis de også ska ku gå fri. Men at det sikkert vil se fedt nok ud er jeg ikke i tvivl om..

    I givent fald, hvor ka de så fåes henne ,altså adaptorspacere?


Kommentér på:
Adapter/spacer til fælge

Annonce