{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW VW VW og atter VW
  • #1   11. mar 2013 Skod film smiley

  • #2   11. mar 2013 5.16 min film af vw biler der ikk er i stykker det er et mirakkel haha

  • #3   11. mar 2013 Og fin vw up lige omkring 3 min..

  • #5   11. mar 2013 Du kan bare ikke se rusten for spartelmasse smiley
    Wörthersee er sgu et fedt træf smiley


  • #6   11. mar 2013 Fede biler lækker film.

  • #8   11. mar 2013 Synes tråden fortjener denne film smiley

    http://www.youtube.com/watch?v=e3B-FY7Yb3c


  • #9   11. mar 2013 lort lort lort og atter lort

  • #10   11. mar 2013 Casper S
    Rust? vw er langt fra et mærke der genneralt ruster smiley men okey hvad ved du om biler med en spark som erfaring!! smiley



  • #12   11. mar 2013 emil hver dag ser jeg forum oplæg med vw problemer
    og ja jeg kører pug men ser mindre indlæg om alle løverne end om vw så der ved jeg godt hva jeg ville vælge og sparken er sq en fin bil til prisen en øko ræser ikk andet men lidt styling har den da brug for


  • #13   11. mar 2013 Alle biler ruster hvis man ikke passer på dem.. Simple as that ...

  • #14   11. mar 2013 En mand der kører øko racer i form af en Spark, som disser VAG, kan jeg sgu ikke tage seriøst.

    Wörthersee er noget af det ultimative indenfor træf og events!


  • #15   11. mar 2013 Casper S
    Hehe okey smiley okey du har hørt! jaja så ved du jo også rigtig meget ;D


  • #17   11. mar 2013 Synes det er lige sjovt gang på gang, at der skrives at VW oftere har problemer end andre mærker...

    Nightclear: du har ikke overvejet, at grunden til at du ser indlæg med vw problemer oftere end andre mærker, er at der kører flest VW'er på vejene? smiley


  • #18   11. mar 2013 nightclear
    Ja så syntes jeg bare du skal holde dig til din pug! det kunne måske skylles der er flere yngre mennesker der køre vw end pug smiley

    Kasper ™
    Kan kun give dig ret smiley

    Casper S
    Ja en golf 1 er lavet fra 1974 hvor mange biler ser du fra 1974 køre rundt? smiley


  • #19   11. mar 2013 måske chris men ellrs r det nok fordi at vw holder mere på værksted og går mere i stykker pga mindre kvalitet men lad mig dog sige jeg ikk har ejet en vw og mine forældre kun har kørt fiat siden 94 så fiat fx for mig holder jeg mig fra men inden jeg køber bil tjekker jeg lige tråde herinde med plus og minus ved forskellige

  • #20   11. mar 2013 Skal heller ikke sige at jeg har ret,men ville bare lige sætte det i et andet perspektiv smiley


  • #21   11. mar 2013 Nej for en vw ruster nemlig ikke..... det har de heller ikke gjort siden 2002.. ja okay jeg sidder og disser vw og jeg har en mazda, de ruster også, dog har mazda erkendt problemet og gjord noget ved det, det har vw ikke. De laver stadig zink opkog både døre, tag, skærme what so ever. en VW lever på navnet og jeg som tilbeder det, lige som man tilbeder alt muligt andet i kirken eller på tæppet der hjemme, og ikke en ski andet.
    Ja de køre helt fint, men stadig skrammel. Det må det være, siden de kun kan køre med 2års garanti som et af de størreste mærker.


  • #22   11. mar 2013 glæder mig til den dag hvor jeg kan finde en øko-pispot med 25-30 år på bagen som ikke har noget rust i bunden og som stadig køre med de originale bremserør

    men er man en skovl til at finde den rigtige vw, ja så er det sku ens egen fejl, og ikke bilen ikke alle er passet lige godt, men ud af de 11 vw biler som jeg har haft har kun den 1 af dem haft seriøst rust så jeg ville sku hellere købe en gammel golf1 end at klemme mig ned i en lille tøse pis pot SPARK aveo c1 picanto osv osv


  • #23   11. mar 2013 jeg havde en nissan som først bil den var pil rådden og skulle nærmest ikk ha været tilladt på vejen men elsker stadig nissan af den grund for den 1,4 twincam 16 var satme utrolig sjov med 71 hk

  • #24   11. mar 2013 Det er da kun fordi der er flere der er fornuftige og køre VAG end løve biler derfor er der flere oplæg om fejl, ligesom der der mange der siger mænd laver flere skader i bil end kvinder JA fordi for hver 1000 mandlige bilist er der 100 kvinder så vi er flere til at lave skaderne hehe ( køre selv pug pt og har aldrig haft flere problemer med en bil end jeg har nu men der kommer forhåbentlig ikke mere snart)

  • #25   11. mar 2013 Hold da kæft en gang mundlort i kan fyre af.
    For det første så er VW overhovedet ikk de biler der ruster, der har været enkelt svagheder på visse modeller. Fx. Golf 3 der råder op.
    Og nogle af de nye modeller, men dem kommer i overhovedet ikk inærheden af og have råd til. Så kan være ligegyldig.

    Og nu ser jeg minimum 3 golf 2er fra 83-91, ser sku ikk nogle Toyota coralla fra samme org eller Fiat ? Eller anden bil. Så inden i bliver for kæp høje så tænk jer der lidt om inden i lukker op for jeres opkast.

    Mvh. Bruun


  • #26   11. mar 2013 aNONYMOUS uSER
    Den holder jo så heller ikke vw er et af de mærker der har felst gamle biler ude og køre på vejen endnu? men folk gemmer årgangen på vwerne! smiley hvor mange mazdaer opel fiat pug ford ja har biler kørende fra den årgang tænk på de første golf 2ere kom i 83?


  • #27   11. mar 2013 nightclear´
    Seriøst 71hk?????????? Viiiiildt smiley


  • #28   11. mar 2013 ja emli en bil fra 97 med vilde 71 hk men første bil med rust i bag skærmene men den kunne da tage mig med 95 kg og 3 kamier på omkring 100-140 kg med 140 km/t og 220 på toppen med mig alene så frisk bil alligevel

  • #29   11. mar 2013 Så google forhelvede vw zink opkog.. Problemer har været til stede siden engang i 2002 hvor de skiftede et eller andet produkt ud med et andet i galvaniseringen.

    set flere G5 og Turan med rust op til toppen af en a-stolpe. Men helt iorden at have den holdning at en vw ikke ruster

    http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=69024
    http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=87&t=56520
    http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=60113
    http://min-folkespand-ruster.dk/wordpress/?p=1

    Lige lidt på 1½ min.... nu det turan, men samme med golf, polo, passat ( specialt 3C ) og hvad de ellers hedder.... men en vw ruster ikke og hvis der bliver læst hvad jeg skriver, er det fra 2002 og frem så ikke noget med G3 og hvad i ellers kaster med.


  • #30   11. mar 2013 Åhh elsker de her indlæg.
    Misundelse er en virkelig grim ting!


  • #31   11. mar 2013 Ingen ting med misundelse at gøre fra men side, er bare træt af at folk siger en vw ikke ruster smiley

  • #32   11. mar 2013 sikke mange kloge mennesker vis i ikke kan tage trykket af en vw ja så kom videre i livet og køb noget andet

    tager man årgangene og holder op mod hinanden så er der klart flest vw på gaden

    hvormange af disse her biler ser man mange af hver dag i forhold til en golf 2/3 så lad os sige årgangene fra 83-98

    opel kadet D-E vectra A-B astra F

    ford sierra scorpio escort mondeo

    toyota corolla carina 2 camry

    mazda 323 626

    fiat uno panda tipo

    honda civic accord

    og man kunne sikkert finde flere



  • #33   11. mar 2013 aNONYMOUS uSER
    Ja på de billeder der har bilen da ikke fået under vogns behandling? men ja okey det er en bagklap du finder på? det vil sige en udskiftelig del som de ikke ment har nødvendig at behandle så godt men efter de har konstateret fejlen har de også lavet det om men det er jo ikke karossen der rådner?


  • #34   11. mar 2013 Alle biler ruster.
    Færdig bum basta, den er ikke længere.!
    Nogen modeller er værre end andre, årgang til årgang.


    Men nu alle folk hater på VW/VAG.
    Hvorfor er det så, at så mange bil mærker uden for VAG koncernen efter ligner så mange af de ting, de "opfandt/startede" med at lave?!


  • #35   11. mar 2013 Folk er da UTROLIG glade for at hade på VW og VAG generelt.
    Overvej lige hvor mange procent af Danmarks bilpark, der er VAG eller VW.
    Tag så også lige i betragtning at de biler i taler om ruster, i en grad hvor det er bærende elementer, generelt er minimum 15 år gamle, f.eks. G3.
    Samtidig er disse biler også generelt ejet af en masse 18 årige der ikke passer ordentligt på deres biler.

    Ja de nye Touran og Passat ruster lidt i bagklappen, men det er jo for fanden da omfattet af garantien, ellers bliver det normalt lavet per kulance hvis garantien er udløbet. (Indrømmet, deres galvanisering er ikke så god som den plejer)

    Nej VW er ikke det bedste mærke, de har deres fejl. Hvilke fabrikanter er perfekte?
    - Haters, knyt sylten.
    - Fanboys, åben øjnene og indse at VW/VAG ikke er det bedste i verden.


    Med venlig hilsen
    En der elsker VAG


  • #36   11. mar 2013 Carlos C
    Vil give dig helt ret i vw ikke er det bedste mærke men er så træt af alle dem der tror de ved noget om vag og entelig er de bare en flok uvidende fjolser!


  • #37   11. mar 2013 Carlos C

    Emil P

    vi er helt eninge. og oftest er det unge mennesker der udtaler sig om det trods deres alder burde have begrenset viden om bilerne, da de stort set selv lige har fået kørekort. man bliver så træf af det i længten


  • #38   12. mar 2013 Jeg køre ikke hate på hverken vw eller vag på nogen måde, jeg vil blot frem til at dem der siger en vw ikke ruster er fuld af pis. Selvfølgelig ruster alle biler, dog nogle mere end andre, og vil gerne lige understrege at det ikke kun er turan og passat der ruster.. Jeg er ikke total vw hader eller noget, syntes det er en rigtig fin bil, stort set alle sammen, men kan bare ikke ha folk der er så dybt forelsket i vw så de kan sige en vw ikke ruster.. Når først man er der, kan man ikke fortælle dem noget som helst, lidt ligesom at fortælle en muslim at svinekød ikke er farligt ( nej! Har ikke noget imod muslimer)

  • #39   12. mar 2013 Der er jo heller ikke nogen her der siger de ikke ruster? Men at påstå en vw rådner væk eller er en rust bunke er lige så meget noget pis at fyre af for så ved folk ikke hvad de snakker om!

  • #40   12. mar 2013 Emil. Jo der er smiley læs indlæg igennem

  • #41   12. mar 2013 Hmm jeg gør ihvertfald ikke smiley


  • #42   12. mar 2013 VW er vildt overvurderede, deriblandt SPECIELT Up, som er en skrammelvogn ligesom alle de andre små pissebiler, der bare burde være blevet ved tegnebordet.

    Men, vi har alle forskellig smag, og det må man prøve at respektere. Alle biler kan diskuteres om er gode eller ej.


  • #43   12. mar 2013 Folk er idioter, der køre flest vw i Danmark, så er det klart der vil være flere af dem med problemer, vw har stadig rekorden i diesel bil der køre længst literen trod den det er over 10 år siden den blev lavet, vw var os den første der kom med en forhjuls trukket bil med over 100 heste, de fleste japaner har ingen fejl fordi de ikk laver noget nyt, de køre stadig med deres gamle systemer, de venter på at de tyske og franske mærker har forbedret alle fejlene så de kan kopiere det os, sørgeligt men sandt

  • #44   12. mar 2013 Den med rekorden er da ikke over 10 år siden.
    Se deres XL1 den kan jo køre 100 km/l godt nok hybrid, men stadigvæk en diesel motor.


  • #45   12. mar 2013 Hvor gammel er lupoen??? Og hvad for en bil køre længere på literen kun på diesel? Ved godt der kommer en ny så tager de rekorden i hybrid os, vw er et af de mærker som er længst fremme,

  • #46   12. mar 2013 Hmm, Der må jeg nok melde pas til hvilken der er oplyst til over ca 33km/l

    Men ja, generelt alt fra VAG koncernen kommer med det først.
    Og så bliver det kopieret bag efter.
    Tag fx. det "evil look" Audi kom med for en del år siden efter hånden.
    Du ser ikke en ny japser uden.


  • #47   13. mar 2013 Nansen du har ret vw er nogle sf dem der er længst fremme, men hvor kommer hybrid teknologien fra? Korrekt japan, eller nærmere toyota. Så der der kopi du er inde på, er lige så meget omvendt. Til gengæld har en mazda eller toyora langt højere kundetilfredshed overall end en vw og levere færre fejl pr.


  • #48   13. mar 2013 http://m.jyllands-posten.dk/motor/article4495306.ece Porsche lavede den første hybrid

  • #49   13. mar 2013 Jeg kunne tænke mig en gang, blot EEEEN gang se en undersøgelse der viser at VW er i top ifbm driftssikkerhed...

    Motorer uden fejl kan de i hvert fald ikke finde ud af at lave http://www.bilen.dk/test-og-artikler/artikler/2013/01/honda-bygger-de-bedste-motorer/

    Men helt seriøst, jeg udfordrer "jer" til at finde en undersøgelse hvor VW ligger over honda eller Toyota.. altså som mærke, og ikke blot at en enkelt model er bedre end en anden model, der vil altid være både gode og uheldige modeller..


  • #50   13. mar 2013 Kan godt være de er teknisk er mere fremme end andre mærker, men VW er bagud hvad angår at slå stregerne til bilerne og indtrækket.

    Selvfølgelig er det ikke alle VW modeller der har fejl, men dem der har er hovedsageligt deres dieselmotorer.
    http://www.mandagsbil.dk/asp/oversigt/oversigtM.asp?BilModelId=322

    Ser også flere med fejl i lakeringen. Og ser den del med dårlige samlinger. Har VW ikke en kvalitetstjek inden bilerne ryger ud af fabrikken, eller er det praktikanter der tjekker efter?


  • #51   13. mar 2013 Det undrer deres dieseler er så dårlige, turbo'er der failer flere gange DSG kasser der ryger efter ikke engang 100.000, flere gange, trækaksel støj der ikke kan udbedres, fordi bil journalister giver dem da ros..? Må have misset noget

  • #52   13. mar 2013 siger slet ikk at vw ikk har fejl, men vw er den bil der køre flest af i dk, og derfor os dem man vil lægge mest mærke til, hvis vw havde holdt sig til den gamle tdi motor og de gamle gearkasser så havde der heller ikk været alle de fejl, men de udvikler sig og så vil der os komme fejl, siger heller ikk at vw er verdens bedste bil, men vil mene at de ligger på en minumum top 5 inden for bilmærker,

  • #53   13. mar 2013 mirza kan ikk finde noget med honda ikk skulle lave de bedste motorer, men syns aldrig jeg har set en honda hvor den har 500,xxx på bagen, jeg syns honda laver fede biler og er selv helt tosset med det v-tech, men tror ikk de er ligeså slidstærke honda's motorer,

  • #54   13. mar 2013 Well, vi kommer ikke udenom de er populære, trods alt sammen. Men, så kan man spørge om VW ikke gennemtester når de udvikler noget nyt inden de smider dem i bilerne? Det virker som om de bare skal være hurtigst og først fremme.
    Det ville da give et meget bedre billede og ry hvis de ny-udviklinger var fejlfrie, istedet for at lade sine kunder være "forsøgskaniner" og skal betale deres værkstedsbesøg.


  • #55   13. mar 2013 Den eneste gode og slidstærke VW motor er 1.9 TDi'eren. Kan bare ikke forstå hvor VW gik galt i byen henne? De havde jo et godt ry for at være bundsolide med kvaliteten i top inden ca midten af 90'erne.. Ikke ligefrem noget de kan prale af mere,

  • #56   13. mar 2013 nej det går for stærkt har du ret i, men de kunne self os vente på at der var andre mærker der lavede en bil med et system og så lave det efter dem senere hen,

  • #57   13. mar 2013 Så kan man sige at toyota har flest biler på vejene i verdenen og laver stadig færre fejl. Det ka da godt ske det var porche der opfandt hybrid systemet, men stadig toyota der har udviklet det, til det det er idag. Tror du det for sjov at toyota og bmw indgår sammenarbejde mht. At bmw gerne vil have toyotas hybrid viden?

  • #58   13. mar 2013 du spurgte hvor det kom fra? og jeg svarede, det er flot de har lavet en prius der køre 20 km på ren el:)

  • #59   13. mar 2013 Eller også gået sammen med et andet mærke og udvikle noget nyt, så der var flere ingeniører indover.
    F.eks. Up!s side airbag der skyder op fra gulvet, men falder ud gennem sideruden sammen med føreres hoved. Især der tænker man, om de slet ikke har prøvet det af og set hvordan det fungerer


  • #60   13. mar 2013 Nansen, jeg har set en del Honda'er som har kørt 400-500.000

    min egen har da kørt 360.000km.. så er også godt på vej.

    men du ser ikke så mange til salg, for de biler som har kørt op mod ½ mill fra hondas side er ikke udkørte Taxa'er, det er personbiler og så er de ikk 5-10 år gamle, nej de er 15-20 år gamle, og så synger de selvf på sidste vers i et land som danmark med salt og rust..



  • #61   13. mar 2013 Jeg tænker os mest på ældre biler, jeg syns Honda er en lækker bil og tvivler heller ikk på de er solide, det jeg ville frem til er at vw ikk er noget af det værste lort som de siger længere, der er endda en som mener at hans spark er bedre end en vw,

  • #62   13. mar 2013 Siger ikke at VW er det væreste lort, men det er meeeeget overvurderet i Danmark, i Amerika og Asien har de dog et helt anderledes syn på bilerne og går ikke op i det der mærkesnobberi..

  • #63   13. mar 2013 Meget overvurderet..!

  • #64   13. mar 2013 aNONYMOUS uSER

    Nu synes jeg måske du skal spænde hjelmen... Du hagler ned på VW ang. rust og du kører selv i det mærke der NOK RUSTER ALLE MEST...

    PUUUUH, shame on you.... Ved sku godt VW laver lort for tiden, de har ikke lavet en ordentlig rustbehandlet bil siden G2


  • #65   13. mar 2013 Nej jeg sagde teknologien.. Den den du linker til har ingen ting med dagens teknologi at gøre.. Der er forskel, og den teknologi vw har brugt stammer fra japan og så den ligesom lukket.

    Rasmus hvis du gider læse mit første eller andet indlæg er der svar på det du skriver.. Mazda har gjort noget ved problemet det har vw ikke deri lægger forskellen.


  • #66   13. mar 2013 Btw så hagler jeg ikke ned på vw, prøver bare at få folk til at forstå en vw også ruster, ikke andet.. At samtalen så er hoppet på et andet sport er noget andet.

  • #67   13. mar 2013 Anooymous:

    Skal ikke ku sige om de har gjort noget ved problemet, men det vil jeg dæme da håbe. For efter vækrføreren på Dinitrol i Randers mening, så er Mazda 6 den dårligst rustbeskyttet bil OVERHOVEDET.

    Men vil godt giv dig en ting, Mazda er bygget på 100 % gennemført teknik... Det er ligesom Toyota, I ORDEN.

    Jeg vil bare ikke eje det smiley


  • #68   13. mar 2013 F!@#ing_Polak

    1.9 TDI er da LANGT fra den eneste VAG motor der er slidstærk.

    1.6 D
    1.6 TD
    1.6 GTD
    1.8 T 20v
    2.0 TFSI/TSI
    2.7 TT
    2.8 V6 30v

    Det er kun dem jeg kender til, der er sikkert også andre der er lige så slidstærke.
    Desuden er den nye 2.0 TDI også ret god.


    Mirza
    Du har ret, Honda og Toyota har sådan set altid færrest fejl. De har også nogle utrolig gode motorer. På Filippinerne har vi selv 2 Honda Civic, en EG med D15 og en EK med B16. Og det er fantastiske biler.
    Det lige før man kan sige at Toyota og Honda er de to bedste bilmærker, men det er jo subjektivt.

    Jeg kan godt lide VAG, der er mange af dem, så de er meget omtalt mht. fejl. Da VW er et af de MEGET omtalte mærker, så hører man også meget hurtigt om disse fejl, f.eks. med den nye Up! og de to søskende. Men hvis man sætter det i perspektiv, så er der altså også lige solgt 16000 af dem på de første 9 måneder de var til salg.

    Der er også det med 1.4 PSA motoren som var med i Kontant. Problemet med den udsendelse var jo at, mens de kiggede på antal af turbo fejl på ALLE 3 mærker (PSA + Ford). Så fik de det til at se ud som om at det KUN var Ford biler der havde den motor, hvilket er at forvrænge det store billede ret meget.

    Jo flere biler af et bestemt mærke der er på vejen, jo flere fejl hører man om.
    Hvor ofte hører i måske om en Ford GT40's fejl? Aldrig? Det fordi der ingen er af dem i Danmark (Tror jeg). Men den har jo mange fejl.


  • #69   13. mar 2013 grunden til at der stadig er en del gamle golfer i danmark er at det er den bil der er solgt langt flest af i danmark dengang.. selvom der stadig køre mange af dem i danmark er det jo os den der er blevet skrottet flest af smiley så derfor er det altid nemt at finde nogle billige brugte dele hos huggerne.. men en pålidelig bil har det aldrig været sammenlignet med gamle japanske biler.. og der køre faktisk rigtigt mange ældre japanske biler i danmark taget i betragtning af at der ikke blev solgt så mange dengang i danmark.. for danskerne var bange for alle de riskogere ovre fra Japan. men idag har flere og flere fundet ud af at japanske biler er langt de bedste og har meget færre fejl end de europæiske biler smiley og Toyota, Honda, og Subarus motorer er utroligt slidstærke iforhold til f.eks golf2erne.. jo en golf 2 1,6 diesel hakker kan sagtens køre mange km. men de virker meget sløve i det når de har rundet 3 - 400.000 km iforhold til de gamle japanske benzinmotorer som bare bliver ved med at spinde som en symaskine selvom de har kørt 1 million det har jeg set flere eksempler på smiley jeg arbejder som mekaniker hos en VW/Skoda forhandler fordi det er rart at der altid er noget at lave smiley har været hos en Toyota forhandler men der var aldrig noget at lave alle lifterne var næsten altid tomme og hvis der kom en bil ind var det næsten altid kun service og det bliver kedeligt i længden smiley og nu når jeg arbejder ved VAG biler til dagligt kan jeg se hvor ufatteligt ringe de er idag så jeg vil absolut ikke anbefale nogen at købe en VAG bil. men hvis i gør det alligevel så er det jo jeres eget problem at det med garanti bliver en dyr fornøjelse smiley

  • #70   13. mar 2013 Arnesen
    Hahahahahahahahahahahahaha
    Hold da op en omgang du kan lukke ud, er du vågne endnu ?


    profilbillede
  • #71   13. mar 2013 jeg er fuldstændigt fresh smiley ja man bliver jo nød til at forklare folk hvordan landet ligger engang imellem ellers fortsætter folk jo med at købe VAG biler fordi de tror at det er normalt at biler skal så ofte på værksted..fordi naboen der har en bil magen til er ligeså meget på værksted smiley

  • #72   13. mar 2013 Hvis du tro et eneste mennesker skifter fra V.A.G til noget bagodea pis fordi du har holdt din lille tale ( som jeg iøverigt ikk tro en dyt på ) så er du da overhovedet ikk fresh.

    Og hvis du siger en SB motor er sløv efter 400.000km så er det da fordi den har kørt uden oli de sidst 200.000. Men lige om lidt påstår du vel osse Toyota kan køre unden oli.


  • #73   13. mar 2013 Arnesen: well said. Det er da den positive side af problemerne, mekanikerne bliver holdt beskæftiget smiley

  • #74   13. mar 2013 Men ja, det er også fint nok der er nogle der kan lide VW, sådan er det bare, det må vi andre der ikke kan lide dem respektere smiley men for mig synes jeg bare det virker som om mange VAG fans/freaks/fanatikere whatever vælger at benægte der findes fejl, correct me if I'm wrong..? Som så ødelægger det for dem, der ved der er fejl, men stadig kan lide vag produktet


  • #75   13. mar 2013 Carlos: Tak tak. 1.9 var lige den enste jeg kendte til smiley

  • #76   13. mar 2013
    Thumbs up hr. Bruun...

    Arnesen er virkelig Japaner freak, han er sku træls at høre på... for efter hans mening er det KUN det der fungere.... der er intet der hedder mødes på halvvejen...

    Det er sku ca. lige så nyttesløst at diskutere med ham som det er at slå i en pude....


  • #77   13. mar 2013 Selvf. Er der fejl, nogle modeller mere ind andre.
    Men at påstå de ruster væk og at Toyota er MEGET bedre er sku en omgang bræk.

    Mig bekendt er der da blevet kaldt en røvfuld toyotaer tilbage nogle gang, så kan da ikk helt passe de ikk har noget og lave.

    Og det eneste der sker i dette emnen er mudderkastning ingen af os rygger en mm.


    profilbillede
  • #78   13. mar 2013 Jaaa det kan jeg høre.
    Bare en skam jeg ikk tro på hans histoire men den er da meget god.

    Og ved nu ikk, sidst jeg slog i puden fik pigebarnet da et blåt øje og jeg fik fred.
    ( it's a joke )

    Mvh. Bruun


  • #79   13. mar 2013 Arnesen,

    Den der "Jeg arbejder på et VW/SKODA/AUDI/SEAT værksted" er fandme blevet brugt så mange gange at den er svær at tro på. Især når man har den holdning til producenten som du har.

    Det hjælper ikke at du så hævder at en SB er sløv efter 400.000km, det er så noget værre lort. Hvorefter du så hævder at en hver BENZIN japaner kan køre 1.000.000 uden problemer er da den største løgn nogensinde.

    UNDSKYLD MIG?!?! Hvor mange fucking Corolla'er/Civic's osv har du set der har kørt 1mil? Hvis du så en sjældent gang har SET og HØRT en, ikke bare læst om på nettet, "spinder" den så som en symaskine som du selv siger? Det tror jeg næppe.

    De eneste biler der kører 1mil er gamle Mercere og gamle Volvoer.


    Er der egentlig ikke også tilbage kaldt flere millioner Toyota'er inden for det sidste halve år?


  • #80   13. mar 2013 ja hvis bare der er den mindste fejl på en toyota så tilbagekalder de alle bilerne fordi det skal være 112% iorden smiley det er det man kan kalde for seriøs service. et firma der går op i at det hele skal være ekstremt perfekt.. det kunne især VW lære noget af smiley de tilbagekalder ikke en bil fordi topstykkerne revner.. alene det at man kan finde på at blive ved med at sælge den motor viser bare at de er fuldstændigt ligeglad med hvad de laver smiley det er en af grundene til at jeg mistede alt for VW jeg har selv været VW fanatiker en gang da jeg ikke havde prøvet andet. men jeg blev meget klogere smiley alt holder bare meget længere på japanske biler smiley de elektriske dele holder næsten evigt på en japaner da det er denso dele smiley og det er mere tusinde gange bedre end bosch og valeo smiley f.eks holder en denso starter virkeligt meget længere end en bosch starter det er meget sjældent at en denso starter giver op smiley men os sådan noget som koblinger og gearkasser er meget bedre end de europæiske smiley og nej den golf 2 var altid blevet holdt med service hos autoriseret vw værksted som så fik den i byt da han købte en ny bil og den kørte virkeligt ringe og koblingen var ved at være færdig selvom han fik skiftet både kobling og gearkasse ved 290.000km og det var så anden gang den fik ny kobling.. men vi gad ikke at skifte kobling på den igen da det bare er en gammel lorte spand som ikke er noget værd så den blev skrottet..

  • #81   13. mar 2013 Arnesen
    Hvordan kan det lad sig gøre og være så blank ?
    Har du deltaget i paradis hotel ?

    Hvis du virkelig arbejder som mekaniker forstår jeg ikk du løbet dele hvor vi andre gør og ikk ved FTZ. Og efter hvad jeg kan se havde du problemer med din bagodea spand sidst år. Jeg havde ikk et eneste med min VW.

    Og kobling er en slid del alt efter køresle, så det var Fame et dårlig eksempel.
    Og hvor ved du fra det var en SB som lå i den golf ?
    Er det fordi du har været inde og kigge under min ? Eller måske fordi jeg nævnt SB længer oppe ?


  • #82   13. mar 2013 Arnesen, der er ingen der tror på dig. Der er endda længere oppe blevet skrevet at det er rigtigt at Toyota og Honda er holdbare, så forstår ikke hvorfor du bliver ved med at prøve at overbevise alle om at de absolut ikke kan gå i stykker.

    2.0 TDI, hvor mange biler er det lige der kører rundt med den?
    Audi 8P A3
    Audi B7 A4
    Audi B8 A4
    Audi C6 A6
    Seat Leon Mk2
    Seat Altea
    Seat Altea XL
    Seat Toledo
    Skoda Octavia Mk2
    Skoda Superb Mk2
    Volkswagen Golf Mk5
    Volkswagne Golf Mk6
    Volkswagen Jetta Mk5
    Volkswagen Touran
    Volkswagen Passat B6
    Volskwagen Tiguan

    Jeg har måske glemt et par. Men tænk lige på hvor mange biler det er? Og sæt det så i perspektiv med hvor mange fejl der har været på den motor.
    Indrømmet, det IKKE den bedste motor VAG har lavet, men den er slet ikke så slem som folk får den til at lyde. DESUDEN så er dyser osv omfattet af garantien, ellers bliver det lavet per kulance.

    Det er kun den gamle 2.0 TDI PD. Den nye 2.0 TDI CR er meget bedre.


  • #83   13. mar 2013 Shit nu det mig der falder over mine egen sko :s
    Satans


  • #84   13. mar 2013 i den tid jeg var hos toyota have vi 4 kunder i corolla e9ere der havde kørt over 1 million vi havde en kunde med en hiace der havde kørt 1,7 million på samme motor og gearkasse (det var dog en diesel) og så havde vi en corolla e 10 der havde gået 870.000km ca. og et hav af carina 2 og e modeller der havde gået over 600.000km. og de gik alle sammen ligeså godt i motoren som da de var helt nye smiley de var selvfølgelig os holdt med service og sådan smiley og flere af dem havde aldrig fået skiftet udstødning eller bærekugler smiley det er der ikke mange biler der kan holde til smiley ved godt at japanske toyotaer er født med rustri udstødning men alligevel at de kan holde så mange år uden at blive utætte det er da lidt vildt smiley

    Haha ja Volvoer laver meget stærke motorer smiley men de har stadig en del elfejl iforhold til japanske biler

    Mercedes er os okay biler men de er sku ikke så meget værd som koster. grunden til at mercedeser køre så mange km. er fordi de køre som taxa så de får ikke særligt mange koldstarter de er jo hele tiden igang og det har en motor jo rigtigt godt af smiley jeg har selv en mercedes e300 gammel taxa og den lyder sku nedern når man starter den den skal lige igang før den kør ordentligt og den har kun kørt 552.000km men jeg køre nu heller ikke så tit i den smiley men min gamle celica t16 fra 86 som jeg heller ikke køre så meget i har kørt 624.000km og den spinder stadig som en mis hver gang man starter den smiley og min Corolla e10 som jeg bruger til hverdag køre jeg ca. 60.000km om året i og den har kørt 427.000km nu og går os stadig som da den var ny. og den har aldrig fået skiftet kobling


  • #85   13. mar 2013 Endnu en god histoire smiley

  • #86   13. mar 2013 hvis i ikke var vokset op i europa og blevet hjernevasket med VW hele livet så ville i os vide at japaner er det eneste rigtige

  • #87   13. mar 2013 Så det du siger er at Hilter faktis stadig lever ?
    Og hjernevaske os alle til og køre VW smiley


  • #88   13. mar 2013 Der er ikke noget der hedder "Det eneste rigtige". Det er subjektivt, hvilket OGSÅ står længere oppe i tråden.

    Det er jo om hvilken bilkultur man bryder sig om. Du er ligesom en af de der amerikanere der sværger på deres Corvette med stødstangsmotor eller hvilken som helst muskelbil, der mener at det eneste rigtige er amerikanske (domestic) biler.


  • #89   13. mar 2013 Altså min Jetta har idag rundet 345.000 på samme kobling og gearkasse..

  • #90   13. mar 2013 Jeg har kørt Toyota og synes det er en røv kedelig bil og der blir stort set ikke lavet en motor der vil noget, udover i en Supra...

    OG det ævl med du er ude efter TDIeren, ja det er sku ikke det bedste de har lavet, men det jo ikke nogen generel fejl, det er ikke alle motorerne der fejler... Det kommer helt og aldeles an på kørselsmønsteret....

    Og min gamle TD har kørt 477 k... og vil væde alt hvad jeg ejer på at jeg til hver en tid ka nakke en gammel Coralla GSI der har kørt det samme....

    Og en ANDEN ting, ka se du skriver Japanske Toyotaer, og der indrømmer du jo faktisk at de nyere Toyotaer er lort, for mig bekendt blir de fleste produceret i England, den dag i dag


  • #91   13. mar 2013 Nu skal jeg fortælle om min fars tidligere A8 fra 2007.. Efter han havde haft den i et års tid og bilen havde kørt 90.000 km begyndte der at komme rust bobler i bagklappen og venstre bagskærm.. Alle biler kan ruste, men det kan jo forebygges hvis man ikke vil have det sker. (Det her var jo så godtnok en fejl fra fabrikken af, men alligevel

    Jeg kan både lide Audi og Toyota + Andre japsere. Og de skal sprøjtes til med spildolie en gang hver halve år så ruster det aldrig.. Må ærligt indrømme at have jeg valget mellem en ny VW og en gammel Toyota blev det sikkert en gammel Toyota smiley eller taget den nye VW for at sælge den og så få en nyere Toyota smiley


  • #92   13. mar 2013 Har nu også set flere avensiser både benzin og diesel som har rundet 1 mill.. Men jo der er tilbage kaldt flere toyotaer men der er også tilbage kaldt vw'ere den eneste forskel er at toyota er mere kunde glade eller hvad man skal kalde det, ved at gå i medier for få bragt beskeden ud til alle for at fange alle berørte biler, det der ingen andre der gør, derfor man kun høre det dårlige om toyota i medierne.

  • #93   13. mar 2013 Så er det nok bare mig som aldrig har set en smiley

  • #94   13. mar 2013 Der er MANGE hondaer i staterne som har kørt 1 mio.. den seneste historie jeg har læst er en Accord fra 1990 som har kørt 1.600.000km historien passer og Honda USA har givet ham en spritny accord, man kan også se overrækkelsen på yputube søg million mile joe, her er en artikel

    http://www.torquenews.com/1070/million-mile-joe-honored-2012-honda-accord-and-parade

    Der er også mange hondaer i dk som har gået over 5-600.000


  • #95   13. mar 2013 Arnesen - go home, you drunk!

  • #96   13. mar 2013 Haha ja de engelske toyotaer har flere fejl da der skal være 30% europæiske dele i dem når de bliver bygget i europa og så kan man ikke kalde det for rigtige toyotaer de eneste rigtige og ekstremt pålidelige toyotaer er dem der er bygget i Toyota city i Japan og nej de fleste Toyotaer bliver ikke bygget i England det er kun dem vi har her i Europa idag der bliver bygget i England, Frankrig osv. de fleste bliver bygget i Asien og Canada og dem der er bygget i Canada er altid lidt mere lukseriøse fordi det kan amerikanerne godt lide.. selv en gammel Corolla fra 80erne har lækre lædersæder og alt i udstyr derovre.. men jeg foretrækker de japansk byggede biler smiley og det vil jeg altid gøre.. hvis jeg skal have en luksus bil bliver det en lexus ls400 som jeg har haft engang det var sku en ekstremt lækker slæde og den fejlede heller aldrig noget selvom den har så meget udstyr..

  • #98   14. mar 2013 Gid man havde råd til sådan en lækker Spark. prøv at tænk jer at have en sprit ny bil og slet ikke have nogle problemer!!! Lige bortset fra-
    - defekte ABS/ESP følere, som stadig ikke virker efter de bliver skiftet!
    - skifte ledningsnettet ned til følerne i hjulene + nye, forbedrede stik dertil.
    - højre fjeder i for larmer
    - køleren har sprunget læk
    - instrument lyset slukker når jeg blænder op
    - raslen fra gearkassen
    - stik til tågelyset irrer
    - gearkassen er gået til, for anden gang endda smiley
    - IGEN skiftet hjulfølere til ABS/ESP
    - Tagbøjlerne ruster/irrer, bliver skiftet 3 gange
    - Generatoren kan også begynde at larme som ind i helvede
    - radioen kan ikke afspille cd'er og radioen glemmer alle indstillinger
    - kobling skiftes
    - bremser hænger
    - hugger lidt ved igangsætning når der skiftes til 2. gear
    - En viskerarm der er defekt
    - sprinkleranlægget bagtil ikke virker

    Casper - Kan godt se at det er meget mere fornuftigt at bruge pengene på en Spark frem for at bruge 80000+Kr på en brugt VW, man slipper jo for alt det "Rust" som du har hørt at de har.


  • #99   14. mar 2013 Det kan sku godt være en vw har flere fejl men det vil jeg sku os hellere have som at køre rundt i en blikspand af en japaner. INTET comfort overhovedet !

  • #100   14. mar 2013 tænk lige over at alle de vw fra 1974 osv i siger der kører helt rustfri og med originale bremserør og bla bla bla.. det er jo alle import biler der aldrig har kørt i salt osv.. og der er meget få af dem der har kørt mere end 100 - 150T km.. derved siger jeg ikke det er dårlige biler (kunne godt tænke mig en nyere passat selv, og en 1'er cab har da også charme) .. men grunden til man ikke ser hondaer/ toyotaer/ nissan'er osv. i samme omfang er jo at med vw er det bare at køre et stykke ned i tyskland/ østrig og hente dem for ingen penge for derefter kører hjem og betale ingen ting i afgift.. så simpelt er det jo ikke med japanere, skal man impotere en toyota (årg. 1974) fra japan koster det jo 8 - 10 gange mere end den ville have kostet herhjemme p.g.a. afstanden smiley

  • #101   14. mar 2013 Den up omkring 2:58 er for nice.

  • #104   15. mar 2013 Brian's Up er da også med


  • #105   15. mar 2013 Arnesen ----> Du er sgu underholdende.

    Det Toyota værksted du var på, må have skræmt alle kunderne væk med dårlig service, hvis jeres lifte var tomme.

    Jeg har været ved Toyota 8 år og der var sgu rigeligt at lave. (Fejl)

    Se evt. mine albums, dem kan du gange med 50. Det er nok dem, jeg har lavet.
    Og der var også andre teknikere på det værksted.

    Toyota er god til at vedkende en fejl og dække den, det kniber for andre mærker til tider.

    Men de er sgu ikke fejlfri overhovedet.

    Jeg har skiftet et hav af udstødninger og flancer på Toyota´er..
    De er ikke lavet i rustfri materiale.

    Samt de gamle toyota´er rustede jo noget så flittigt.

    Hvor dælen har du alle de historier fra Arnesen??

    Jeg har ikke noget favorit mærke, skal der lige nævnes!


  • #106   15. mar 2013 Nemlig Copy_Cat

    De nyere Toyota´er har dog også fejl smiley


  • #108   16. mar 2013 Enig copy cat, men eneste jeg ikke er enig i er den med Up! Synes det er en særdeles hæslig og morsom "bil" som aldrig burde have forladt tegnebrættet smiley

  • #109   17. mar 2013
    Ejjj hvor er jeg altså bare skuffet.

    Snakkede med en af pladesmedene nede på VW i Randers, og kan bare hører hvor ned af bakken det går. Golf 5, Golf 5 plus, Passat 3C, Touran alle årgange Osv. de har aldrig haft så meget Kulance arbejde som de har på de modeller der.

    Efter jeg snakkede med ham så kom jeg sku til at skamme mig over mit eget mærke, nogen der har været så gode til at ruste beskytte en bil NU TÆNKER JEG G4, også fucker de så meget op med stort set alle deres nye biler..

    Jeg elsker VW Gruppen, synes ikke der er noget bedre og jeg har kørt i det meste. men skuffer mig dybt at høre det Matti fortalt. Specielt fordi at VW nu snakker om at vis folk ikke har en fuldt udfyldt service bog VED VW så vil de ikke opretholde garantien på deres biler...

    Men kan så osse høre at der ikke umiddelbart er de store problemer på Audierne der er bygget på G5 platformen, da de er bygget i bedre materialer...

    Men konklusionen er jo at ALT ruster, det bare et spørgsmål om tid.


  • michael m
    michael m Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #111   17. mar 2013 Vw transporter har jeg haft 5 stk. Af og været rigtigt glad for.
    Men efter al deres ballade med turboer udstødningsmanifolder servostyring gearkasser rust og andet bøvl har jeg nu solgt min sidste vw i denne omgang.
    Jeg er skuffet over de fantastiske t4 er blevet til dr elendige t5.
    Derudover havde jeg en passat 3 bg da den var næsten ny.
    Sådan en har jeg hverken råd eller lyst til at holde kørende.
    Ingen rust men alt galt mekanisk (1, 9tdi).
    Nu skal mon kammerats turan fra 2006 så have lavet rust i bunden.
    Hvad blev der af vws fine biler ?
    Og hvornår kommer de ind i kampen igen ?


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #112   17. mar 2013 Den her tråd skulke vidst ha lagt i en lukket gruppe i stedet, så havde man været ude over alt det bavl og mudderkastning...

  • #113   17. mar 2013 Meget modent at folk skriver beskeder og nærmest truer en, pga en lille spydig kommentar.. Den havde jeg dog ikke set komme, at man var så inkarneret Japaner fan, at man ligefrem begynder at tyde til hårde kommentarer og trusler.

  • #114   17. mar 2013 Fed film. Jeg kender ingen andre steder i verden de lukker en hel (alm) by af en uge, for at fejre ET bilmærke. Elsker VAG men ved da også de har fejl, lige som alle andre biler mærker har. Den 100% perfekte bil er umulig at lave.

    Men vil så sige da jeg kørte til Frankrig i 2011 i en passat (2010) var ingen af os ødelagte i ryggen eller på anden måde oplevet dårlig komfort. Vi var 4 gutter i bilen og oppakning. Desværre blev bilen påkørt i Frankrig og vi fik en låne bil så vi kunne komme hjem. Sprit ny (første skuffelse) Toyota Avensis havde kørt ca 1200km da vi fik den. Og det var top Modellen ang udstyr, og en 2,0 motor mener jeg. Da vi havde kørt de første 5-550km måtte vi ud og strejke ryggen og bene da vi havde ondt i ryggen. Men det jo kun min erfaring med det bil mærke, i andre kan jo nemt have haft gode erfaringer med de japanske modeller.


Kommentér på:
VW VW VW og atter VW

Annonce