{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.163 visninger | Oprettet:

Skoda Fabia {{forumTopicSubject}}

Godmorgen.

Jeg skal lige af med lidt aggression.
Er der nogen af jer der har prøvet at skifte bærearmsbøs på en skoda fabia I??

Jeg har lige skiftet på min, jeg kørte ud til Skoda, fik to bøs til 100kr stk. super tænkte jeg det er hurtigt overstået.
Men neeeej skoda har så valgt at bøsset skal sidde i en alu "klods" der sidder imellem bærearm og forbro, dvs. forbro skal løsnes.
så har de så valgt, at forreste bøs på bærearmen skal holdes fast, af en 120mm stålbolt der går igennem forbro, bærearm og er skruet ind i aluminium!!! Og det ved vi jo alle at det bare er super nemt at skrue fra hinanden.
Den nåede ca 15mm ud så sad den ellers der og grinede af mig!!
Så 5 timer senere efter utallige varmeforsøg, rørtænger, knækkede bolte og flere påsvejsede møtrikker, og boringer, hvilket er umuligt i en stålbolt der sidder i alu, boret hopper nærmest grinende til siden og ud i aluminiummet.

Jeg giver op, tager tilbage til skoda, og må se i øjnene at der ingen anden vej er end at få 2 nye af de konsoller.
til og hold nu fast, 1400kr + moms pr stk!!!

så siger skoda "manden", jo dem plejer vi da at skifte, de kan godt sidde lidt fast, der sidder for øvrigt også nye bøs i!

jeg er ikke den aggressive type, men var jeg ikke gået så havde jeg revet hovedet af ham smiley

oveni det skulle den så også lige spores.

Super uge herfra. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Fabia
Kommentér på:
Skoda Fabia

Annonce