{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Ford Focus 2011/12 OEM xenon {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Har fået fremskaffet et par originale forlygter med DRL og xenon. Alt virker også DRL pånær xenonen.

Når jeg drejer nøglen, blinker de og går ud. De starter ikke igen.

Tænker at det er noget relæ eller om det er noget omkodning/programmering der skal til.

Ved at det kan lade sig gøre, at få dem til at virke, men ikke hvordan. Det er originale lygter, så der skal ikke canbus på (har prøvet smiley )

Ford kan(vil) ikke hjælpe, da bilen ikke er købt med lygterne. Hvilket ikke giver mening i min verden, men de værner vel bare om deres forretning. smiley

Håber der kan hjælpe med et svar eller endnu bedre hjælpe med at få den programmeret til en fornuftig pris, hvis det er det der skal til. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Focus 2011/12 OEM xenon
  • #2   30. nov 2013 Tror og håber også at det bare er det. Det giver mest mening. smiley

    Har prøvet at høre et Ford værksted, som afviste, men kan selvfølgeligt høre et par stykker. smiley


  • #4   30. nov 2013 Ja det undrede mig også meget, men de er meget strikse med sådanne ting desværre, har været ude for det før og det var bare om en original centerkonsol med armlæn det kunne man heller ikke købe, istedet tilbød de et fesent et til eftermontering, som ikke passer ligeså godt. smiley

  • #5   24. dec 2013 Kodning forsøgt, svaret er at de ikke kan kodes, men andet kunne(ville) de heller ikke rådgive med. Kunne høre på tonelejet at det ikke er helt umuligt, men må selv finde ud af det.

Kommentér på:
Ford Focus 2011/12 OEM xenon

Annonce