{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.867 visninger | Oprettet:

defekt co2 svejser ?? hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg har et problem med min migatronic co2'er

den kører ikke tråd frem. har skildt den ad indtil tråden og motoren der skal fører tråden frem kører slet ikke..

motoren er skiftet sidste år og jeg ved den ikke fejler noget... det er som om der ikke kommer strøm frem til motoren.

relæet klikker godt nok når jeg trykker på håndtaget.

sidder der et separat relæ til tråd motoren et sted på den ??

nogen der kan hjælpe mig ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  defekt co2 svejser ?? hjælp
  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 195
    #1   31. jan 2014 hvis du haft slange af så kan du komme til at trække ledninger ud,så kortslutter de og den kan ikke køre tråd frem selv om relæet klikker

  • #2   31. jan 2014 burde fejlen ikke ligge i maskinen et sted.. tænker når maskinen fint reagere på når jeg trykker på håndtaget men trådmotoren kører bare ikke.. har ikke brugt svejseren i et halvt års tid og den virkede sidst jeg brugte den

  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 195
    #3   31. jan 2014 jeg havde en dårlig vane med at trække den i slangen og slangen blev trukket ud af svejseren,så rørte strømledningen ved stel inde i svejeren,den klikkede også men førte ikke tråd frem,så skubbede jeg slangen på plads og vupti så virkede den igen,måske er dit det samme problem

  • #4   31. jan 2014 det må jeg ud og kigge på.. tak for det.. ellers må jeg bare i gang med at måle lidt på de forskellige ledninger

  • #5   31. jan 2014 Hvis relæet klikker når du trykker på håndtaget er det ikke slangen. det er sikkert boksen der er defekt. du kan måle om der kommer 24 volt over til motor, den får + fra ensretter.

  • #6   31. jan 2014 lytter lige med! min gør det samme.
    der kommer gas og spænding men trådmotor kører ikke.
    kan ikke engang tvinge hjulene rundt


  • #7   31. jan 2014 Det er næsten kun boksen og ensretter, der kan gå i stykker på en gammel automig

  • mek
    mek Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 46 Emner: 14 Svar: 39
    #8   31. jan 2014 hej david prøv lige at kontroller at den far 400 volt på alle 3 faser der SKAL ikke nogen ledning i o den gør det som du skriver hvis en af faserne er koblet til o

    MVH frank


  • rudin D
    rudin D Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Svar: 3
    #9   31. okt 2019 Jeg har et ældre "Euroboy" mig mag 160 , men den starter ikke i dag. Lampe på svejseren lyser men apparatet starter ikke. Når jeg trykker på kontakten på apparatets holder, sker der ikke noget!

Kommentér på:
defekt co2 svejser ?? hjælp

Annonce