{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 4 udstødning
  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 126
    #1   9. feb 2014 det vil jeg mene, den eneste forskel på de 2 modeller er vel bare primært motorstørrelsen smiley ?

  • #2   9. feb 2014 Jae det eneste forskel jeg kan se, er at den potte på 1.8 frem den er stor og klodset. Og koster enn formue. Hvorimod den på 1,6 er mere alm oval med længere rør.

  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 126
    #3   9. feb 2014 står der ikke længden på rørene beskrevet?

  • #4   9. feb 2014 Nej desværre

  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 126
    #5   9. feb 2014 så er det heller ikke let jo.. og intet nummer man kan ringe til og høre. og måske heller ingen retur ret. ellers kunne du altid levere den tilbage.. jeg tænkte først du kunne tage et mål under din bil.. men det er fandme svært når de ikke har skrevet mål. så er der jo intet at sammenligne med....

  • #6   9. feb 2014 nej det jo det, tænkte på om man måske kunne høre den lokale autopusher om man kunne få lov at se begge 2 og så ligge dem op ved siden af hinanden.... det jo ikke sikkert de vil være med til det. men måske nogen som har set eller prøvet at montere den ene eller den anden, noget lignende,...

  • #7   9. feb 2014 men hvis man går ind og kigger på fx sportsudstødning, så passer bagpotten på alle modeller fra 1,4 1.6 1.8 2.0 og til turbo modellen

  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 126
    #8   9. feb 2014 ja du har helt ret i det sidste du skriver. men ja det er et forsøg værd det du skriver med at ringe til autopusheren... men at finde nogle der har prøvet at montere den ene eller den anden. tror jeg bliver relativt svært.. der findes mange typer jo osv.

Kommentér på:
golf 4 udstødning

Annonce