{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.943 visninger | Oprettet:

bmw e46 320D slår turbo fra ved acceleration {{forumTopicSubject}}

jeg har et lille problem med bilen der er noget der ikke er som det skal være turboen slår fra når man presser den lidt i form af trailer og overhaling kan ikke køre mere end 120 inden den slår fra hvad kan det mega problem skyldes (turboen hviner meget men dette er vel meningen med en turbo)
og så lige bilen lugter slem af diesel oss i kabinen når man holder stille som om der er ført en udstødningsslange ind i bilen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw e46 320D slår turbo fra ved acceleration
  • #1   24. feb 2014 tester på og se om det er turbotryk eller diesel rail tryk der falder. føles ens. kan også være et stoppet partikelfilter/kat som den sikkert har!? siden den lugter meget og ikke kan arbejde ved belastning kan det meget vel være det sidst nævnte. det bliver jo til en prop i udstødningen, og så presses forbrændingen ud længere oppe og kan drive ind i kabinen, dette vil slide utrolig meget på turboen og også give større hylen...

  • #2   24. feb 2014 Hele sikker en ny turbo... Helt det samme min 320d gjorde så på med en ny så køre den igen

  • #3   24. feb 2014 Hvis du kan høre turboen meget tydeligt er der noget galt. Når den er som den skal være og original, er det svært at høre turboen ved andet end fuld gas eller når der er trailer/campingvogn bagefter.

    Det kan sagtens være noget katalysator der er stoppet til, eller partikelfilter, hvis der er eftermonteret det.

    Jeg ville tage den til nærmeste BMW kyndige værksted, gætterier herinde er ikke nær så godt som en kvalificeret mekaniker der kan SE på bilen med fingrene


  • #4   24. feb 2014 Sys bare ikk min lugte så meget som du sige din gør

Kommentér på:
bmw e46 320D slår turbo fra ved acceleration

Annonce