{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.842 visninger | Oprettet:

vand i bunden {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Toledo fra 02. som jeg købte sidste sommer.
har her hen over vinteren opdaget at der er vand i bunden. værst bag ved føre sædet.
Har på forhånd undersøgt lidt på nettet og læst at det kunne være døren der var årsagen. og har der med undersøgt døren. haft dørsiden afmonteret og hældt vand på ruden som der var beskrevet. dog uden held til at finde årsagen.
Så nu henvender jeg mig til jer i hån om der er en der har en ide til hvad hvor årsagen ligger??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vand i bunden
  • #2   7. mar 2014 der har jeg selv tænkt...
    Men tror dog ikke det er noget der. der kan gå flere dage hvor bilen ikke bliver brugt og alligevel sejler det.


  • #3   7. mar 2014 Tjek denne video http://www.youtube.com/watch?v=YRX_NkPEaPc

  • #4   7. mar 2014 ja så meget havde jeg godt nok ikke afmonteret.

  • #5   7. mar 2014 Det er klart at der kommer vand ind i døren oppe fra rudelisten, den vil aldrig være helt tæt, det er jo derfor der er dræn huller i bunden af døren.

    Jeg har et par gange oplevet at disse dræn huller er blevet stoppet af Textyl og andet snavs og så kan vandet rende over dørkanten, specielt hvis plastik membranen ikke er sealet korrekt hele vejen rundt.... så prøv at se under døren om dræn hullerne er stoppede, for så kan det være der vandet kommer ind....


  • #6   7. mar 2014 Ellers kan det være koblingsstationen ude i vandkassen ..
    Sealingen i låget kan være gået..
    Kendt fejl på golf 4... Og nok også på Leon..
    En stikker hovedet ind og kigger op mod undersiden af instrumentbrædtet
    En anden tager vandslangen og sprøjter ned af forruden ( med døren lukket)..
    Sådan finder du vandkassen fejlen hvis det er den..


    Men døren er ofte også et godt bud på den..


Kommentér på:
vand i bunden

Annonce