{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Edvard M
Edvard M
Tilmeldt:
10. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

central lås {{forumTopicSubject}}

Jeg har en mitsubishi carisma 1.8 glx fra 97. Central lås virker med nøglen. Men har ellers købt fjernbetjent central lås fra Raze. Enheden har 6 ledninger. (Hvid, brun,grøn,blå,sort og rød) har ellers kikket, men kan ikke finde enheden som jeg skal skifte. Håber at kloge hoved har forslag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  central lås
  • #1   10. apr 2014 Er ret sikker på du ikke skal "skifte" nogen enhed, men montere den enhed du har købt.
    Som regel montere man den i førerdøren, hvor man sætter strømtyve på de ledninger som går til dørlåsen og montere enheden derpå. Altså du skal finde ud af hvilken ledning som er "lås op" og hvilken som er "lås" og så montere din enhed på den. Og så skal du have fast + og stel som regel også. Kender dog ikke din enhed men det er sådan jeg har gjort det før hen.


  • #2   10. apr 2014 Altså du fjernbetjener bare din nuværende centrallås ved at montere din enhed.
    Håber du forstår smiley


  • Edvard M
    Edvard M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   10. apr 2014 Har fundet ud af at låst op, men kan ikke låse. På fordør på føreside. Det er problemet.

  • Edvard M
    Edvard M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   12. apr 2014 Min mitsu er "født" med manual centrallås, hvor man skal sætte nøglen i cyllender for at låse eller åbne. Jeg har købt en enhed som ligner den http://www.thansen.dk/product.asp?n=-1712886988&pn=-1296021163

    Dens såkaldt diagram er hvilken lednings farve. Ikke anden. Jeg ved bare at rød er plus, som jeg skal forbunde med batteri. Sort som skal sættes på døren. Altså stelen


Kommentér på:
central lås

Annonce