{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Startproblemer Saxo 1,5D HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe mig.

Jeg har en Citroen Saxo 1,5 Diesel. Den har indtil for nyligt startet som en mis. Men nu er den begyndte på, selvom jeg forvarmer, at skulle køre 4-5 gange rundt på starteren før den gør i gang, og når den går i gang går den meget ujævnt i motoren. Den skal stå og gå i tomgang i ca. 5-10 min inden den er helt klar. Hvis man prøver at køre inden der er gået 5-10 min., kan man mærke den mangler trækkraft og pludselig går den ud. Man kan godt starte den igen, men så skal man køre ca. 8-10 omgange på starteren og den går stadig ujævnt indtil den er varm, men når først den er varm kører den perfekt uden nogen problemer. (Hvis man prøver at køre i den indenfor de 5-10 min. og den går ud, kan man høre at det lyder som om at dieselen kører tilbage i tanken, jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, jeg lagde bare mærke til det)

Jeg håber der er nogen der vil hjælp, da jeg bruger den 140 km om dagen, så den skulle gerne laves, men jeg ville gerne være fri for en kæmpe værkstedsregn. Nogen råd, forslag, etc.?

På forhånd tak.

-Nicolai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startproblemer Saxo 1,5D HJÆLP!!
Kommentér på:
Startproblemer Saxo 1,5D HJÆLP!!

Annonce