{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wifi i bilen
  • #2   26. apr 2014 http://www.3.dk/Privat/Mobilt-bredband/Modems_routere_listeside/#sortering=modem
    + et dataabb og en 12v - 220v omformer..


  • #3   26. apr 2014 Du kan købe original wifi ved vw

  • #4   26. apr 2014 Lav et wifi hotspot med din smartphone, smart og helt gratis.

  • #5   26. apr 2014 Altså den simple måde er jo at benytte mobilen som hot-spot.
    Hvis det er en permanent løsning, kan du bruge en wifi router med 3G understøttelse.
    Benytter selv en TP-LINK TL-MR3220 til formålet, kombineret med et Oister 10Gb ab.

    Men det kommer an på hvor meget data du har brug for ifht. abonnements-type


  • #6   26. apr 2014 Jeg bruger enten mobilen, ellers bruger jeg zte mf60 den har eget batteri, så bruger jeg den også på ferie med lokale simkort.

  • #7   26. apr 2014 Huawai E355 er en wifi dongle der kører software direkte i sig selv og derfor kun behøver strøm fra eksempelt vis et usb stik i bilen.
    Der kan være 4 eller 5 på af gangen.


  • #8   26. apr 2014 Fedeste det klart noget fra ZTE som Ken P selv nævner!

    Bruger selv en fra Bibob som jeg fik igennem min bror der arbejder derinde, og det bare 100 kr pr måned for et fedt LTE signal der som oftest giver mig 25/25mb/s smiley !

    Sådan en og en lille usb lader til 12v gemt væk bag handskerummet eller noget, og så er du kørende!

    Vær dog opmærksom på at diverse ting som jernplader osv, forstyrrer signalet.
    Så hvis du har ruderne tonet hele vejen rundt med metallisk folie, så kan du godt glemme alt om et godt signal :b

    Skal siges at det mobile bredbånd jeg har, har kostet mig 1200kr at erhverve.. men fortryder det skam ikke smiley


  • #9   26. apr 2014 Fatter simpelthen ikke prisen på de data abonnementer, det er jo vanvittig dyrt.
    Hol Telenor koster 5 gb 139 kr om måneden, hvem gider betale det? De fleste har vel en telefon der kan lave hot- spot.
    Jeg betaler på nuværende tidspunkt 120kr om måneden for et mobil abonnement med 10gb inkluderet.


  • #10   26. apr 2014 Hack >>

    De 1.200 kr kunne du vel have sparet ved at købe en lader til din smartphone smiley


  • #11   26. apr 2014 Ja det er sgu noget overdrevet med de priser..
    huske dengang 3 havde den mulighed at man kunne få flere af samme simkort.. dvs bruge ens mobil data på tabletten for eksempel.. det var tider smiley

    Men husker en reklame jeg så i bio forleden.. at man kunne få et gratis simkort med 200mb om måneden? husker dog ikke hvilken udbyder det var!


  • #12   26. apr 2014 Det er Telenor og 200 mb, det er jo et salgstrick. Det er opbrugt efter et kvarter på YouTube.

    Du kan da sagtens bruge dit mobil abonnement, som foreslået ovenfor, lav et hot- spot fra din mobil.


  • #13   27. apr 2014 Hejsa

    Mange tak for inputs. Problematikken er at jeg bruger alt mit data på min mobil, og derfor har jeg brug for noget andet. Jeg har siddet og kigget rundt på priser fr mobilt bredbånd. Det er godt nok nogle vilde priser, utroligt man lever i 2014 og priserne er så høje for bare 5 gb. Men mange tak for svarene, jeg er blevet noget klogere smiley

    Mvh Mads


  • #14   27. apr 2014 Ja det er billigere for dig at finde et mobilabonnement med mere d data. Frem for at tegne et abonnement mere kun til data.

  • #15   27. apr 2014 har en af de der store routers i bilen som jeg har lavet en størmforsygning til for at slippe for de der 230v omformere.. smiley Tænder og slukker sammen med bilen.. smiley fungere fint med carpcen smiley

Kommentér på:
wifi i bilen

Annonce