{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Seriøse el problemer på audi 80.. {{forumTopicSubject}}

Det startede med at lampen til katastrofe blink i instrumentpanelet lyste svagt hele tiden når bilen var startet.. Så pludselig virkede blinklysene ikke !?!?

Og hvis jeg satte en ny sikring i, sprang den hele tiden .. Så skiftede jeg blinkrelæ ... Intet hjalp !! .. i samme øjeblik virker horn så heller ikke ( det bliver svagt aktiveret, så det nærmest klikker ), og viskerne virker sgu pludselig HELLER IKKE !!??

Så prøvede jeg at køre en lille tur, så fandme virker katastrofe blink pludselig, men ikke de andre ting !?!?.. Heller ikke km tæller !! .. spedometeret virker, men ik´km tæller ...!??!?!?!?! ..

Det er en bil som ellers er helt standard, og der har aldrig været puttet noget ekstra udstyr i eller noget .. Alm. lys virker fint, motoren ( der er en 1.9 TD ) , starter og kører perfekt !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøse el problemer på audi 80..
  • #1   23. maj 2014 Stel forbindelse måske?

  • #3   23. maj 2014 Bundstykket i tændingslåsen. Typisk at det går ind og laver koks i elektronikken.

  • #4   23. maj 2014 gearkasen er en god idé .. har prøvet at skifte kontakter, alle stel, inde under A-stolpen, ved relæerne, har skitfet alle relære, tjekket, og renset alle sikring/forbindelser omkring dem. én, sikring var røget !! .. senere da jeg startede bilen, virkede viskere, og blink igen, med den ene grønne lampe til katastrofeblink, i instrumenterne, lyser hele tiden igen !?!?

    Hornet virkede ikke, men da jeg havde kørt i bilen et stykke tid virkede det så igen .. damm , det er noget mærkeligt noget !! ... tændningslås !! .. ja !! .. men jeg får ingen ændring selvom jeg "rusker" lidt i den, eller starter og slukker den flere gange !?! .. men det kunne jo stadig godt være noget omkring det ! ..


  • #5   23. maj 2014 tjekker sgu igen batteri stel igen , men det ser eller ud til at være fint .. den starter jo også perfekt, kabel sko er spændt, smurt med kobber fedt and all !?!?

Kommentér på:
Seriøse el problemer på audi 80..

Annonce