{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

HDJ 80 dele/spørgsmål {{forumTopicSubject}}

er nu blevet den heldige ejer af en HDJ80 fra 1997 og er blevet rigtig glad for den. men der er nogle ting som jeg godt vil have lavet ved den og håber at i kan hjælpe og give nogle råd.

-først og fremmest vil jeg have bygget cruisecontrol i den, hvordan gør man det og hvor kan det købes, har kigget lidt på EBAY uden det store held.
-vil gerne have bagdørene til at kunne åbnes inde fra og søger også efter nogle rude hejs/motorer så de kan rulles ned også. ved godt de i ikke må på en gulplade bil men det vil jeg have..
-jeg søger også efter nogle vindafvisere til forruderne så man ikke bliver blæst ud.

udover de ting så siger den et lille gonk lyd efter man har trykket koblingen ned i 1. og 2. gear , hvad kan det være? har fået et bud på udrykkerlejet?

sidst men ikke mindst, så har jeg planer om at bygge den op til den kan køre noget off road. havde tænkt mig at hæve den 4 " i undervogn, men hvor store dæk kan der være på den uden at skulle ændre og skære i skærmene? den skal bygges op til Vikingturen, det var planen...

håber i kan hjælpe mig med mine spørgsmål

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HDJ 80 dele/spørgsmål

Annonce