401 visninger
|
Oprettet:
pajero 3,0 v6 motorskift {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har mig sådan en fin Mitsubishi pajero 3,0 v6 fra 93 det er den model med 12ventiler og 150hk jeg har så fundet mig sådan en motor fra en lidt nyere også en 3,0 v6 fra 95 dog og så med 24ventiler og 180hk er der nogle der ved om det er lige at smide over i og om gearkasse passer sammen, har hele bilen så vis der skal bruges nogle bokse eller noget har jeg også det
nov 2012
Følger: 35 Følgere: 36 Biler: 3 Svar: 328
Men du skal i hvert fald have den Anden motorstyreboks.
Og med det følger tændingslåsen.
Og så skal du skifte alle låse i dørene pga anden nøgle osv osv.
Men hvis du har hele bilen, hvorfor kører du så ikke bare i den?
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 213 Svar: 854
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 213 Svar: 854
nov 2012
Følger: 35 Følgere: 36 Biler: 3 Svar: 328
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 1.638
Hvis motorkoden er den samme, så burde gearkasserne og motorophæng passe sammen. Det plejer det at gøre på mutsu.
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 213 Svar: 854
kan man evt bare skifte topstykker og indsugning?
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 213 Svar: 854
pajero 3,0 v6 motorskift