{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjedre Citroen xsara
  • #1   20. jul 2014 højest sandsynlig passer de ad hældved til alle sammen i vært fald min erfaring med thansen

  • #2   20. jul 2014 Forskellen er hvor meget vægt de skal have for at bilen hænger lige.

    Min 406'er er jeg mistænkt for at have fået sedan-fjedre i bagenden da den var et par cm lavere end i fronten - og ved at der er omkring 150 kg i forskel fra sedan-->st.car i en 406'er - hvordan det lige ser ud med en xsara ved jeg ikke smiley


  • #3   20. jul 2014 Hvordan er det med de fjedre fra krogslund?

  • #4   20. jul 2014 ^^ vil jeg mene var noget beder vis det var de muligheder ´jeg havde havde jeg valgt krogslund

  • #5   20. jul 2014 Jannich så fjedre fra CS Germany er dårlige? Kan se på CS Germany at de har 10 års garanti så det må da være lorte fjedre ( ironi kan forekomme) syntes det er ærgerlig at du udtaler dig om noget du åbenbart intet aner om.

    Vh Jannik


  • #6   20. jul 2014 Hey jannik "cool navn (y)" nej jeg aner intet om det siger at min erfaring er at de passer meget dårligt jeg købte et sæt fjedre til en vento ved thansen (ved ikke om det var det mærke) og de passede ikke....


  • #7   20. jul 2014 Nu kan du jo ha fået udleveret nogle forkerte smiley trist de ikke passede ordenligt. Nu har jeg været mekaniker mange år og har meget ofte brugt dele fra Høyer og thansen og har kun få gange oplevet fejl eller defekter lige som jeg har oplevet fejl og defekter ved merkonomen, au2pats og refaka.

  • #8   20. jul 2014 Jeg har i en del år købt mange stumper hos Thansen og Høyer uden at det har voldt problemer. Jeg foretrækker dog Høyer, da det er udlærte mekanikere der står bag disken og så har de åbent om morgenen. Jeg har dog lært at det er en fordel at tjek på detaljerne inden køb. Mvh. Gert

  • #9   21. jul 2014 Det er endt med at jeg har købt 2 forfjedre igennem krogslund.

Kommentér på:
Fjedre Citroen xsara

Annonce