{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

lav Golf 2? {{forumTopicSubject}}

Hej bg, har monteret gevind på min gamle golf, og skruede den så helt ned, ikke lav nok, så fjernede jeg komfort fjederen, og skruede den helt ned, stadig ikke nok, hva Kan jeg ellers gøre ? Kører med 13" så der kan jeg heller ikke rigtig hente noget desværre. Håber i kan hjælpe ? Undervognen er en ta-tecnix eller hvad de hedder :)Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lav Golf 2?
  • #1   1. aug 2014 Min var lav og havde mere at tage af da smiley

    profilbillede
  • #2   1. aug 2014 Det skal lige siges at jeg ikke har g60 kofanger på smiley så derfor har jeg svært ved at få den helt ned foran, da g60 kofangeren går noget længere ned end De små kofangere, har en kammerat hvis Golf med g60 kun er få cm over jorden, mens min måske har 5 cm, men mine lygter sidder stadig under hans, så de er kun pga kofangeren, ville gerne have hele bilen ned, og ikke kun ved at skulle skifte kofanger smiley

  • #3   1. aug 2014 Det er bare ikke alle gevind der kan sænke lige meget så når du har pillet komfort fjederen ud så er der ikke mere at gøre

    Nogle modeller har gevind helt ned til den plade hvor du skruer bremseophænget på

    Men har du omkring 40-41-42-43 cm til underkant af forlygten så er den ved at være der


  • #4   1. aug 2014 Det har jeg, ville bare godt have haft den længere ned, der er jo stadig langt til panel kanten osv smiley men jeg må overleve med det jeg har så smiley Den bliver nok ikke lavere medmindre jeg skifter kofanger smiley

  • #5   1. aug 2014 Min gamle g2 var lav. På 13" havde jeg 3,2 cm til forbroen. Den var sænket 120 mm med en FK gevind

Kommentér på:
lav Golf 2?

Annonce