Passat 3b TDI nødprogram {{forumTopicSubject}}
Passat 3b 1,9 TDI. Har fået skiftet turbo, luftmassemåler, alle sensorer der har med Ladetryk og vacuum at gøre. Bliver ved med at gå i nødprogram. Hvad er det der er galt? Det er en 115 hk pd
Passat 3b 1,9 TDI. Har fået skiftet turbo, luftmassemåler, alle sensorer der har med Ladetryk og vacuum at gøre. Bliver ved med at gå i nødprogram. Hvad er det der er galt? Det er en 115 hk pd
Spar penge på din forsikring
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 897
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 104 Svar: 504
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.908
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 104 Svar: 504
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.997
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.133
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 104 Svar: 504
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.133
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 2 Svar: 3.542
Har i kørt "mekaniker på dåse" i tank, og Indsugning..
Har i tjekket egr ventilen
N75 er tjekket kan jeg se.
Har i skiftet alle vacuum slanger?
Har i tjekket det store plastrør bagpå turboen..
Har lave live test af dit boost
Der er fandeme mange ting der skal tjekkes inden man bare skifter alle de dele
Ud..
Slangerne koster vel 100kr for 1 1/2 m.. De er svære at teste i tomgang hvor der ik laves meget boost... Derfor ville jeg allerede have skiftet dem inden jeg var begyndt på alt det i laver.. Slangerne kan blive møre af varm osv..
Derudover skal SKAL i have styr på frigangen i vnt-armen.
Passat 3b TDI nødprogram