{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Kn indsatsfilter vs åbent filter {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg overvejer lidt at købe dette indsatsfilter til Corollaen istedet for det åbne, da det er blevet noget slidt. ( http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=646 ) Vil jeg kunne forvente at lyden bliver markant lavere? Og bliver luftindtaget ringere?
Mvh. Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kn indsatsfilter vs åbent filter
  • #1   5. aug 2014 Kan du ikke bare købe et nyt filter til dit åbne kit? Jeg er sikker på at det er billigere. Kontakt mig for pris, hvis det er

  • #2   5. aug 2014 Jeg har ingen anelse om hvad det er for et filter der sidder på nu. Det sad på bilen da jeg købte den for 4 år siden.. Jeg tror det er noget thansen noget.. Du kan evt. se på mine billeder. Men det ligner ikke et kn er de ikke betydeligt mindre ??

  • Stig
    Stig Tilmeldt:
    maj 2003

    Emner: 20 Svar: 56
    #3   5. aug 2014 lyden forsvinder næsten ved indsatsfilter i original filterkasse. luftindtaget skulle være det samme.
    Det er max et par hk du henter ved kn hvis ikke den anden vej

    købte et kn indsatsfilter på ebay til min Vectra c kostede 400


  • #4   5. aug 2014 Hvis du giver mig diameteren på flangen på filteret så skal jeg se hvad jeg kan gøre

  • #5   5. aug 2014 Diameteren er 44 mm. Jeg er bare lidt på var bund hvad jeg skal vælge da jeg syntes det ikke er lavet helt som jeg ville have haft det.. Filteret hænger løst i og er ikke skruet fast. så det er lidt noget "lal lal". derfor jeg mente at det ville være nemmere bare at købe et indlæg til den originale kasse.. Men hvis det tager så meget af lyden, så er der jo heller ikke så meget ved det. Men jeg har jo stadig en remus bagpotte på til at give lidt lyd.. smiley

  • #6   5. aug 2014 Hvis du køber det KN filter di henviser til, så kan du bore nogle 10mm huller i bunden af filterkassen, så slipper en del af lyden ud.

    Det gjorde jeg også på min Carina E 2.0. Det virker ret godt, rent lydmæssigt smiley


Kommentér på:
Kn indsatsfilter vs åbent filter

Annonce