{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

BMW E39 LED problem + ASC + sædevarmer moul {{forumTopicSubject}}

Hi guys

Jeg har lidt problemer, som jeg håber I kan hjælpe mig lidt med.
Bilen er en BMW E39 523i auto fra 1997.

Jeg har LED i nummerpladebelysning + i angel eyes - ingen problemer der. Så sætter jeg LED i kabinebelysningen, så er der kun 1 LED der virker. Med 1 LED og 2 alm. pærer, så virker LED på alle steder, men så snart jeg sætter 2 LED i, så virker kun den ene. Selvom LEDen ikke virker, så bliver den rimelig varm. Det er med canbus. Hvad er der galt ?

Så har jeg sat andre sæder med sædevarme i. Det ser ud som om de gamle sæder faktisk også har sædevarme, men der er ingen kontakter til det i bilen. Der er stik i passagersiden + et airbag-agtig stik, som jeg formoder er til selestrammer. I førersiden er der kun selestrammerkabel. Jeg har så købt et modul med ASC knap og 2 sædevarmer kontakter. Men min nuværende ACS knap har et andet stik. Hvordan får jeg det koblet sammen ?

Til sidst har jeg en airbag lampe der lyser. Jeg har købt en nulstiller til olie og service, men den nulstiller hverken service eller olieintervallet. Det kan godt være, den ikke burde kunne nulstille air bag fejlen, men det andet skulle den da. Nogen der har nogle ideer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E39 LED problem + ASC + sædevarmer moul
  • #1   16. aug 2014 Lidt update - Nulstilleren kunne selvfølgelig ikke nustille, da der stadig var fejl på air bag systemet ( stik under rattet var faldet ud ) (Stripset sammen nu) + defekt sensormåtte i passagersæde. Så der var ikke varme i sæderne, men sensormåtte.

    Stadig ingen bud på LED og ASC problem ??


Kommentér på:
BMW E39 LED problem + ASC + sædevarmer moul

Annonce