{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Audi 100 2.3 e 1991 indervalvisker problem {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har denne dejlige audi 100 2.3 e 1991 men der er et problem med interval funktionen og synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget relæ til den og har skiftet selve virker armen da jeg i første omgang regnede med det var den

foreløbig konklusion er: at det er virker motoren der styre intervallet og derfor det er den der skal udskiftes men ville lige spørge nogle kloge hoveder der måske vidste hvor der sag et relæ eller om det er visker motoren på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 100 2.3 e 1991 indervalvisker problem
  • #1   1. sep 2014 Hvis viskerne stopper underlige steder på ruden, og kun på interval. Så er det relæet. Har lige skiftet det sidste år på min Audi 80 2,0 e 1994. Det er det samme relæ der sidder i mange af de ældre Audi/VW. Det er et lidt højt relæ. På 80eren sidder det i motorrummet sammen med sikringerne. Men det må nu da også kunne findes på en gammel 100er smiley

  • #2   1. sep 2014 ja det var så også det relæ jeg regnede med det kunne være da der kun er to og den ene var til soltaget fandt jeg ud af jamen så køber jeg sku et relæ i morgen og ser om det virker

    den kører overhovedet ikke i første trin på armen da dette er rent interval men på trin to kører den så hele tiden og det samme på trin 3 og vis man kun til have den til at viske en gang trykker man ned men ligeså snart man slipper armen stopper den så den kan ikke finde tilbage i nul eller hvad man siger


  • #3   1. sep 2014 hej igen nej det relæ er til blæseren til kølersystemen bare mærkeligt med 5 ben på

  • #4   2. sep 2014 Der sidder også relæer under rattet, måske det skal findes der. Pladen under rat med hylde fjernes nemt ved at løsne ca. 5 skruer. Mvh. Gert

  • #5   2. sep 2014 Hej ja jeg fandt det sted i går og fandt det relæ og det lugtede mindre godt så er temmelig sikker på det er den mange tak for hjælpen herinde fra

Kommentér på:
Audi 100 2.3 e 1991 indervalvisker problem

Annonce