{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorskift, fra e46 til e36 bil..?
  • #1   3. sep 2014 Det kan lade sig gøre, er gjort op til flere gange både i Danmark og i udlandet.

    Der er selvfølgelig lidt ekstra udfordringer alt efter hvilket skifte der er tale om, men alt er muligt.


  • #2   3. sep 2014 fedt feeedt!! Så kan jeg bare gå igang med at finde al infomationer om det, når og hvis det kommer til at ske engang i fremtiden..



  • #3   3. sep 2014 Åh ja, BMW er så dejligt nemme at bytte motore i at man nærmest sku tro at kravet til ingeniøren er "ALLE karrosserier skal kunne modtage enhver tænkelig BMW motor, uanset om det er V8/V12 eller om der er 30år imellem dem, så skal det passe sammen, så der kan bygges Hot Rods af BMWer i enhver garage, udelukkende med dele fra andre BMWer!" smiley


  • #4   3. sep 2014 Men er man også afhængige i at flytte både gear, kardan, drive-aksler, osv fra e46, eller er det nok med motoren kun..??

    -et eks. flytte en e46 316i til en e36 316i.


  • #5   3. sep 2014 Du skal huske at E46 kører med canbus, så der kommer nogle udfordringer der smiley

  • #6   3. sep 2014 Nu dukker der et nyt spørgsmål op, hvad er canbus og hvad gør det..?? smiley er det en form for integration mellem motor og styreboksen..?? smiley

  • #7   4. sep 2014 Det her kommer til at lyde hårdere end jeg mener det, så det er sagt i ren hjælpelig tone..

    Hvis du ikke ved hvad Canbus er, så skal du ikke selv til at rode med motorskift..:)


  • #8   4. sep 2014 Jeg kommer heldigvis heller ikke til at rode med motor skift den næste stykke tid(tror der går nogle år), så i mellem tiden vil jeg finde svar til de forskellige spørgsmål jeg nu måtte have..

    Men ved du hvad Canbus er..?? smiley


  • #9   4. sep 2014 Ja det ved jeg..:) Og jeg ved især hvor dyrt det kan være hvis man laver lort i det, som f.eks. en bekendt gjorde da han skulle installere sin nye p-skive.. Det endte i langt over 25000 Kr..;)

  • #10   4. sep 2014 #9

    Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål smiley

    Men tak skal du have på vejen for hjælpen..


  • #11   4. sep 2014 Det nu ikke fordi jeg ikke vil svare..:) Men jeg vil hellere have at du selv slår det op på f.eks. google..:)

    Man får i hvert fald respekt for sådanne systemer som Canbus når man ved hvad det koster at ødelægge..:D he he


Kommentér på:
Motorskift, fra e46 til e36 bil..?

Annonce