{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af scope
  • #1   17. sep 2014 Køb en Pico scope det eneste rigtige kan lig så godt købe det beste første gang smiley
    mener ligger i 5000,-


  • #2   17. sep 2014 det er også bare en del penge til et privat værksted. Det kunne jo være der var noget billigt der rent faktisk virkede

  • #3   17. sep 2014 Kommer and på hvad du skal bruge det til jeg selv vil købe pico til her hjemme da det er det klart beste og arbejde med og kan tag can-bus signal og det hele smiley

  • #4   17. sep 2014 jeg vil bruge det til div, fejlfinding. har fx en accent der skriver fejl for mager blanding. jeg har brugt scopeet i en reflex/behr tester rigtig meget, det synes jeg meget godt om. selvfølgelig ville det være godt med en bosch men det kommer nok ikke til at ske

  • #5   17. sep 2014 Bosch scoperne er fine men vil 100% hellere arbejde med pico smiley Pico er klart det beste og høre sku de fleste der arbejder med scope fortrække pico smiley

    Man kan os købe et håndholdt scope fluke laver fx os nogen mener de kan findes til en nogen lunde pris hvis man ikke har bærbar og ikke vil bruge lig så meget på et pico smiley

    Nic-tec scope har jeg ik arbejdet med så skal jeg ikke udtale mig om smiley


Kommentér på:
køb af scope

Annonce