{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

S. E
S. E
Tilmeldt:
30. maj 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Startproblemer Corsa B!! Nyt batteri, EL i bilen fungerer, starteren kører, men bilen vil ikke starte?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens på BG

Jeg har problemer med at starte min Corsa B fra '97. Det startede med, at den skulle have en del gas samtidig med at jeg drejede nøglen. Derefter kørte den i starten meget ujævnt, som om den kørte på 3 cylindre. Det gik dog væk efter at motoren blev varm.

Nu vil Corsaen så ikke starte selvom jeg giver den rigeligt med gas og jeg endda har skiftet til nyt batteri og sprøjtet pronto på tændrør og -kabler.

Jeg har læst mig til forskellige ting, lige fra ny starter til dårlig stelforbindelse.

Hvad tænker du det er? Og kan det laves for et absolut minimum? Læs: bilen holder syn til september, hvorefter den formentlig skal pensioneres.

På forhånd tak for svar.

Mvh
Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startproblemer Corsa B!! Nyt batteri, EL i bilen fungerer, starteren kører, men bilen vil ikke starte??
  • S. E
    S. E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   19. okt 2014 Jep, det har jeg. Forsøgte flere gange med det gamle og opladede det en hel nat - uden held. Det skal siges, at alt EL i bilen kører, men starteren svinger bare rundt uden at bilen kommer igang.

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   19. okt 2014 benzinfilter/pumpe ???

  • S. E
    S. E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #5   19. okt 2014 Vi har også forsøgt at skubbe den igang både med det nye og gamle batteri i bilen. Den tager stadig ikke ved.

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #6   19. okt 2014 tjek tændrør er de våde/ tændrør er der gnist ???

  • S. E
    S. E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #8   20. okt 2014 Tændrør er gamle. Det har været oppe før, men hvordan er det man tjekker om tændrør og -kabler virker? Gerne med et minimum brug af værktøjer?

  • A ™
    A ™ Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 5
    #10   20. okt 2014 Er meget sikker på det er benzinpumpen.
    Prøv og løft bagsædet op og bank på pumpen imens du prøver at starte den. Så starter den sikker smiley


  • #11   20. okt 2014 Kom nu i gang nærigrøv, det kræver jo nu en gang det værktøj det kræver smiley køb en tændrørsnøgle - resten burde du have smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=RU_5KaMbPrc


  • S. E
    S. E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #12   20. okt 2014 Tak for alle jeres svar. Benzinpumpe skal tjekkes og skift af tændrør skal gøres som det første. Hvis ikke det virker, vender jeg tilbage. Uanset hvad, får I lige en feedback på, hvad løsningen bliver smiley

Kommentér på:
Startproblemer Corsa B!! Nyt batteri, EL i bilen fungerer, starteren kører, men bilen vil ikke starte??

Annonce