{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.024 visninger | Oprettet:

jlm diesel partikkelfilter rens {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger. Er der nogle af jer der har kendskab til ovenstående. Min bil hakker en del i det, ryger mere end gennemsnittet og mortorlampen er begyndt at lyse i ny og næ netop med "partikkelfilter fejl" Men inden jeg smider minimum 5000kr efter et nyt filter, vil jeg godt lige høre lm der er nogle af jer der har bedre ideer eller evt kendskab til dette mirakel middel "JLM partikkelfilter rens" Skal jeg forsøge eller det bare penge ud af vinduet?

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jlm diesel partikkelfilter rens
  • #1   24. okt 2014 Kender ikke til overstående. Hvis du skal have renset dit partikelfilter, skal du køre bilen driftsvarm hvorefter du køre minimum 15 til 20 min ved 3000 omdrejninger. Det plejer at hjælpe.

  • #2   24. okt 2014 Arbejder med det dagligt og vi renser ofte bil filtre det det eneste rigtige. Det med at smide additiver til DPF rens er mere skadeligt end gavnligt.

    Det 1# forslå er en regenerering men det renser ikke filtert. Nå filtret er fyldt kan det kun komme ud på en måde. Og det af afmontering og rens.


  • #3   24. okt 2014 Sø-Propel
    Af ren nysgerrighed. Hvad hvilken prisklasse ligger det i at få renset et partikelfilter?


  • #4   24. okt 2014 2000-3000kr. Mener jeg. Har ikke styr på prisen der chefferne der har styr på den. Men det bliver renset orden ligt. Ikke bare med at køre lidt tryk modsat i systemet. Som mange andre gør. Vi skær det op og renser grundigt og svejser sammen igen.


  • #5   26. okt 2014 Tak for svarene boys. har lige været hos mekaniker og han taler meget for jlm eller lign professionel produkter for at opnå en rensende effekt og længere levetid af partikkelfilteret. Så prøver det jlm engang og så kan jeg jo vende tilbage med svaret smiley

  • #6   26. okt 2014 Det fungere såm et kaffe filter før eller siden kan der ikke være mere i filtret. Ved regenerering bliver partiklerne komprimeret så der kommer lidt mere plads men før eller siden skal filteret tømmes. Ved at bruge additiver kan du risikere at regenereringen bliver ukontrolabel og derved skadet selve filterkernen.
    Hvad har din bil kørt af km. For mellem 200-300.000km er det ofte tid til rens .


  • #7   9. nov 2014 Ja det kan jeg forstå, men det har hjulpet en del, både med at hakke i det og så ryger den mindre nu, så kan kun tale for jlm.
    Er godt klar over at det kun er en midlertidig løsning, men jo længere det kan holde jo bedre, så længe det ikke skader noget. Min bil har gået lige undet 240 så det er nok snart tid, men kunne jeg trække den 50.000km gør jeg gerne det smiley


Kommentér på:
jlm diesel partikkelfilter rens

Annonce