{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

For store Vinterdæk? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Har fået et godt tilbud på nogle 225/50r17 vinterdæk til audien (A4 b6). Men jeg kan sku ikke lige se mig ud af om de blir for store. Nogle der ved om de kan være der. Den er sænket med fjedre men aner ik hvor meget da jeg ik selv har gjort det.

Jeg køre med 225/35r19 nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For store Vinterdæk?
  • #1   24. okt 2014 De er for lidt store. Men ved ikke om det kan gå.

    225/45 havde passet bedre. Såfremt fælge passer.


  • #2   24. okt 2014 de nye vinter dæk er 2,6% større end dem du har på nu beregn selv på dækberegner meget simpelt

  • #3   24. okt 2014 Omkredsen af hjulet er, som Lasse S siger, 2,6 % større. Så det tror jeg ikke er noget der vil have den helt store betydning mht. om der er plads. Ville mene det sagtens kan gå.

  • #4   24. okt 2014 Ja tak smiley det har jeg os regnet mig frem til. Med ud fra det jeg jeg ik lige vurdere om de kan være der. Det var mere om der var nogle der havde erfaringer med den størelse da det er dem jeg lige har på hånden.

    Men kan lortet ik være der er det jo ligemeget hvor god en pris det er smiley


  • #5   24. okt 2014 Altså dækket bliver ved siden af det andet 1,5 cm højere (diameter) så 0,75 cm på hver side af hjulnavet. Bredden er jo den samme. Så det kan du bedst selv vurdere om der er plads til at dækket er 0,75 cm højere end det du har på.

  • #6   24. okt 2014 Ja okay. Det er fandme ik meget større. Det burde godt kunne gå så. Snakkede bare med en dækmand som ik troede på det kunne være der.

Kommentér på:
For store Vinterdæk?

Annonce