{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

BMW fjernlys problem! {{forumTopicSubject}}

(Lidt AKUT hjælp)
Jeg har en E36 316i Compact, som driller med lyset.
Det varierer lidt mellem om nærlys vil tænde eller ej og langt lys er umuligt, at få gang i. Positionslys virker.
Jeg gættede selv på, at det er lysrelæ'et, da jeg stadig kan høre, at det "klikker" når jeg prøver, at aktivere det. MEEEN, har nu prøvet, at skifte det og det ændrede ikke noget(anvendt et omskifterrelæ). Overvejer lidt om "klikke" lyden kommer bag fra handskerummet? er det en mulighed?
Hvor pokker sidder det relæ på en compact fra 98?? Eller kan det være andre ting? smiley

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW fjernlys problem!
  • #2   18. nov 2014 Det er kommet meget pludseligt mens jeg kørt, men det kan jo ikke være kontakten når jeg kan høre noget klikke, ved aktivering af kontakten. har tjekket ledninger, og ser ikke galt ud smiley har dog ikke målt på dem

  • #4   18. nov 2014 Ja, men selvom nærlyset ikke tænder, klikker den stadig og det må da være i et relæ den laver den klik lyd da den skifter mellem tændt/slukket (dog uden lyset følger med)? smiley
    Kan godt være det er mig der er tabt lige nu smiley beklager hvis det er tilfældet


  • #6   18. nov 2014 Jeg har forsøgt, at skifte omskifterrelæ'et i sikringsboksen det der hedder nummer 1 men er nummer 3 i rækken (grønt?) og det ændrede desværre ingenting. Nærlyset virker lige nu, men lever sit eget liv. Dog er Fjernlys ikke til, at tænde, men lyser stadig i instrumenteringen når man forsøger, at aktivere det. Tror muligvis du har ret i, at det må være en forbindelse i ledningsnettet der ikke er helt optimal (noget der er knækket måske? Da jeg stadig kan tænde nærlys når det passer bilen ellers) (relæ nummer 4 (blåt?) klikker ved aktivering af langt lys, men som sagt tænder det lange lys stadig ikke :/) Og så har jeg forresten tjekket alle sikringer, uden held smiley

Kommentér på:
BMW fjernlys problem!

Annonce