{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Placering af tomgangsregulator {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvor tomgangsregulatoren er placeret på en chevrolet nubira 1,6 fra 05 og hvordan den præcis ser ud?
Den går ud i tomgang og testeren siger fejl på tomgangsregulator. Når jeg søger på reservedelen og ser på billedet (føler med stik i siden og en oval flanche med to skruer) gir det ingen mening for mig, for den føler kan jeg bare ikke finde på min bil. Derimod sidder der en "regulator/ventil" oppe på bagsiden af toppen som går ind ved ventildækslet eller deromkring, hvor der går en slange til indsugningsrøret og så en slange hen til bagsiden af gasspjældet. Denne ventil ligner bare slet ikke den man kan få når man søger på reservedelen og kan heller ikke se et stik der skulle kunne sende en fejl som testeren kunne læse. Men det kunne jo godt tyde på det er den nu hvor den har slanger på begge sider af spjældet?
Sorry hvis det ikke giver helt mening eller hvis jeg fejl betegner nogle dele, men er ikke mekker og prøver bare at hitte ud af det.
Det skal også lige siges at den lige har været på værksted hvor den fik skiftet MAP sensor pga alt for mange omdrejninger i tomgang:0/

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Placering af tomgangsregulator

Annonce