{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.188 visninger | Oprettet:

Gert
Gert
Tilmeldt:
19. apr 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 4

Startspærre Peugeot 107 / Citroen C1 {{forumTopicSubject}}

Begge vores nøgler er stjålet, og vi skal have en ny nøgle.

På en Citroen C1 kan man slette de "gamle" nøgler, så virker de ikke mere, og oprette en ny nøgle(kode) i start spærren og så kan man køre igen.

Men på vores Peugeot 107 skal man have en ny start spærre box i, som så skal kodes til den nye nøgle(kode) De gamle nøgler virker så ikke mere.

Er det rigtigt at der er så stor forskel på disse 2 biler?
Syntes bare det er underligt at boxen skal skiftes hos Peugeot!

Kan det bekræftes af Jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startspærre Peugeot 107 / Citroen C1
  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #1   29. dec 2014 Det er fuldstændigt ens styrebox, startspærre box osv osv. kan man noget på en C1 kan man også på en 107'er. DER ER NO FORSKEL WHAT SO EVER på aygo/c1/107 med samme ekstra udstyr. De er bygget på samme fabrik, lavet med samme komponenter osv osv.

  • #2   29. dec 2014 Men dermed at softwaren jo ikke den samme, - eller ??

  • #3   29. dec 2014 det er det samme, men du skal have ny boks, det tror jeg når alle nøgler er væk, eller alle de gamle nøgler ikke skal virke mere.

  • #4   29. dec 2014 Jeg ønsker ikke I skal gætte, men konkret viden...
    smiley


  • #5   29. dec 2014 Citroen siger at de ikke kan kode en Peugeot, - derfor blev den sendt til Peugeot!

  • #6   29. dec 2014 Citroën testere, kan godt kode nøgler på en Peugeot, det har jeg selv gjort.

    - Og når begge nøgler er væk, er der sandsynlighed for at du skal have ny boks, da jeg mener at du skal "aktivere" boksen, men den nøgle som er kodet til den, for at låse op, så du kan kode en ny/ekstra.


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   21. jan 2015 Det er stort set samme program til både Citroen og Peugeot. Efter hvad jeg ved, så når du koder nye nøgler til bilen bliver de gamle slettet.

Kommentér på:
Startspærre Peugeot 107 / Citroen C1

Annonce