{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.358 visninger | Oprettet:

Ford c-max mister omrdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej har en ford c-max der går ud når jeg køre men det er sjældent det som om den mister omdrejningerne så slipper jeg bare speederen og trykker igen så køre det igen det ka også hjælpe jeg trykker ned på speederen men holder jeg den der hvor den driller ka den blive ved lang tid med at miste omdrejninger og tag gas igen noget mystisk det kommer cirka engang om ugen og mest hvis man har kørt og så slukker bilen og starter og køre igen for eksempel hvis man er ude og handle så det næsten sikkert det kommer. og man ka også fremprovokere det når man for eksempel overhaler eller accelerere op af bakke

hvad kan det være har fået skiftet olie, oliefilter luftfilter brændstof-filter !

håber der nogen der har et svar

det er en fordford focus c-max ghia årgang 2006. 2.0 tdci med 6gear den har gået 265.000 km


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford c-max mister omrdrejninger
  • #1   22. jan 2015 Jeg ville ville få kigget på EGR ventilen. Hvis den soder til, kan det give noget kludder.

  • #2   22. jan 2015 Går den i nødprogram?

    Men få tester på, alt andet er gætværk.


  • #3   22. jan 2015 Har lige haft samme problem. C Max 2,0 TDCI 2004 261xxx km, 6 gear. Den mistede trækkraft, gik ligesom i nødprogram. Ingen fejllamper i displayet. Slukkede jeg motoren og startede igen, kørte den fint i et stykke tid. Det endte med en ødelagt dyse. Ford prøvede at skifte de to ventiler på indsprøjtnings pumpen. Det hjalp ikke, så de måtte sætte en ny pumpe på. DYRT.
    Håber ikke det går så galt for dig.


Kommentér på:
Ford c-max mister omrdrejninger

Annonce