{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Diagnose fejl, men mærker intet??? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter/gutinder.

Min Opel Astra H viser i instrumentbrættet at den har en fejl (se billede nedenfor) jeg har så efterfølgende læst fejlen til at være følgende fejl: ECN 68302 ( se billede nedenfor)
Udfra fejlbeskrivelsen har det noget at gøre med gløderørene.

Men jeg kan intet mærke på min bil, så mit spørgsmål er om det kan være en fejl at den har registreret en fejl, eller noget periodisk???

Mvh Jesper.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diagnose fejl, men mærker intet???
  • #1   25. jan 2015 nu er diesel ikke lige min stærke side, men der kan jo sagtens være dårlig forbindelse igennem et gløderør men det gør jo bare det har nedsat vopvarmnings funktion. når først forbrændingen er igang er det overflødigt... se om du ikke kan rense overfladerne hvor møtrikkerne sidder på dem det kan være du kan spare lidt der smiley
    har den svært ved at starte når den er kold.?


  • #2   25. jan 2015 Den springer fint igang hver gang. Det er kommet her i forbindelse med den kulde og sen vi har fået så måske en fejl registering?

  • #3   25. jan 2015 Så er det max et gløderør der er ballade med. men det skulle ikke kunne lade sig gør at fejl registrere med mindre der er andet der går ind over, har du fået kontrolleret start ampere på dit batteri.? vand og salt kan med lethed lave iring på aluminiums overflader så mit første bud ville være at kontrollere samlingerne til gløderør og hvis det stadig opstår ville keg se på om batteriet er ved at være træt smiley

  • #4   25. jan 2015 Motor rummet er super rent så ingen salt eller snavs. Batteriet er et år gammelt så det burde ikke være træt. Hvordan måler jeg batteriet?

  • #5   26. jan 2015 fugt og salt bliver blandet sammen i det her vejr vi har nu, desværre. hvilket batteri og blev det ladt helt op inden det blev sat i bilen.?


Kommentér på:
Diagnose fejl, men mærker intet???

Annonce