{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Elektricitet Polo 6N {{forumTopicSubject}}

Hej BG

håber i haft en skøn weekend og en god søndag med sol og forår på vej?

Jeg har et spørgsmål jeg undre mig lidt hvad problemet kan være?

Når min Polo 6N 1,6 8V 75hk (generator 55kw)

Når den er i tomgangen. Og bruger lang lys. Så dykker den minimal ned i omdrejningerne. Og det samme gøre den når jeg bruger el ruder.

Kan det skyldes af alt det xenon lys og LED baglygter. Og alt andet gejlet ting jeg har monteret. Med kontakt og tilsluttet til stel?

Har fornylig skiftet tændspole. Men min motor hopper lidt i tomgangen også når jeg accelerere. Kan det være en god ide også skifte strømfordeleren?

Og hver gang jeg starter min motor. Skal jeg lige køre 2500 omdrejninger. Før generatoren tager fat og lader. Er det muligvis en defekt generator på vej?

Beklager lige alle de spørgsmål. Men fordi jeg gøre den sommerklar min bil.

Tusind tak på forhånd og god aften.

// Can.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektricitet Polo 6N
  • #1   9. mar 2015 kunne lyde lidt som defekt generator ja, eller dårlig forbindelse dertil .. larmer din generator? du kan altid måle dig frem til at se om den lader det den skal ( voltmeter på batteri, start motor, så skal den stå på 14, et eller andet volt smiley )

  • #2   9. mar 2015 Ja prøver jeg lige her efter arbejde. Og nej generatoren larmer ikke. tror sku bare den er ved at være kabut da den er er fabriks og er fra 1998.

Kommentér på:
Elektricitet Polo 6N

Annonce